Fandom

GTA wiki

Mrs. Dawson

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lw9k48wj.png

„Óh Istenem! Valaki segítsen rajtam!”
Tommy megtámadja Mrs. Dawson-t.[src]

Mrs. Dawson egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakterként megjelenik a Grand Theft Auto: Vice City-ben. A hangját adó személy neve nem szerepel a stáblistában.

Háttér Szerkesztés

Az 1980-as évek során Mrs. Dawson megházasodott és rendszeres vásárlója lett a Jewler's ékszerüzletnek, amely Vice Point-ban található, Vice City városában. Feltételezhető, hogy a Dawson párnak nem volt éppen felhőtlen a kapcsolata, illetve, hogy a hölgy kicsit sok pénzt költött el Mr. Dawson vagyonából ékszerekre, mely későbbi meggyilkolásához vezethetett 1986-ban.

Grand Theft Auto: Vice City eseményei Szerkesztés

Mr.Black, aki az hiszi, hogy Tommy Vercetti Leo Teal egyik bűntársa, felbéreli Tommy-t, hogy ölje meg Mrs. Dawson-t az egyik ügyfele, nevezetesen Mrs. Dawson férjének kérésére. A feladat elvégzéséhez kikötés, hogy a nő halálának balesetnek kell tűnnie, tehát nem lehet fegyvert használni. Tommy szándékosan balesetet okoz a saját járművével, aminek hatására Mrs. Dawson kocsija felrobban, benne a célponttal.

Apróságok Szerkesztés

  • Mrs. Dawson játékbeli modellje nem egyedi, gyakran feltűnik az utcán, mint hölgy járókelő.

GalériaSzerkesztés

Küldetések, melyekben megjelenik Szerkesztés

GTA Vice City

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki