Fandom

GTA wiki

Mrs. Chonks

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Adb4lokc.png

Mrs. Chonks egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy mellékszereplő a Grand Theft Auto III-ban. Az ő férje Marty Chonks, aki futtat egy Bitch'n' Dog Food gyárat Trentonban, Portland-szigeten, Liberty Cityben.

ÉletrajzSzerkesztés

2001Szerkesztés

Mrs. Chonks ismert volt arról, hogy ő egy csomó pénzt pazarolt, és különösen magát is. Ennek ellenére a férje Marty Chonks veszített hatalmas mennyiségű pénzt (valószínűleg azért, mert van egy tilalom, ami a kutyákra vonatkozik Liberty Cityben).

Mrs. Chonks nem volt hűséges a férjéhez, mert viszonya volt Carllal. A férje tudatában volt ennek, és gyorsan terveket csinál, hogy meggazdagodjanak a politikájának a leégését. Marty Chonks alkalmazta Claudét, hogy vegye fel őt a Classic Nailsnál. Miután ő megérkezett, akkor Mrs. Chonks azt mondta neki, hogy: "Marty látni akar engem? Nos, jobb, ha gyorsan vége lesz, mert meg kell csinálni a hajamat".

Mrs. Chonksot ezután meggyilkolta Marty, aki a holttestéből kutyaeledelt csinált. Majd az autót, amelyben Mrs. Chonks ült, Claude a tengerbe dobta, annak érdekében, hogy megsemmisítse a bizonyítékokat.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA III

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Mrs._Chonks

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki