Fandom

GTA wiki

Mr Tasty

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Mr. Tasty
MrTasty-GTA4-front.jpg
{{{caption}}}.
Típus Kereskedelmi jármű
Kivitel Fagylaltos autó
Férőhely 2 fő
Megjelenés GTA IV
Gyártó Brute
Kapcsolódó járművek Mr Whoopee

A Brute Mr. Tasty (="Mr Ízletes") egy fagylaltos autó a Grand Theft Auto IV-ben.

LeírásSzerkesztés

A korábbi játékokból ismert Mr. Whoopee helyét a Mr. Tasty veszi át a GTA IV-ben. Kinézetre hasonlít a Boxville-re (amit a Brute gyárt), de kisebb és a fényszórói is eltérőek. Összességében az 1998-as Chevrolet P30 Ice Cream Truckra hasonlít. Feladatának megfelelően hűtés, oldalsó kiszolgáló ablak, stb. is van rajta.

Ahogy a Mr. Whoopee is, ennek a járműnek a neve is a Mister Softee paródiája. Az oldalán "Cherry Popper" logó látható.

TeljesítménySzerkesztés

A robosztus méretéből adódóan a Mr. Tasty igen rosszul teljesít az utakon. Csak közepesen gyors sebességre képes (a többi wiki 110-191 km/h közötti értékeket mond) sebességre képes, a kanyarokat igen rosszul veszi, a gyorsulása is nehézkes. Más, kisebb járművek megrohamozásánál előny a nagy súlya, de elég sérülékeny. A jármű nem árul ételt a játékban, tehát nem tartozik az Utcai árusok közé.

CsilingelésSzerkesztés

Mr. Tasty Heck GTA IV.png

A Mr. Tasty több csilingeléssel is el van látva, melyeket a dudálás gombbal lehet aktiválni. Minden bekapcsolásnál más dallamot játszik. Minél gyorsabban megy az autó, annál gyorsabban (és magasabban) játssza a dallamot. Tolatásnál visszafele játssza a dallamot, ha a jármű sérült, a csilingelés torzzá válik. A nagyon sérült autó nem csilingel, de dudálni lehet vele..

A Mr. Tasty dallamai népszerű tradicionális és zenekari darabok + a bónusz. Ezek pedig:

Ha nem zenélés közben tolat, akkor sem a hagyományos csipogás a tolatásjelző, hanem csilingeléssel jelzi azt.

Ha a játékos a GTA IV-es csilingelés alatt hívja a ZiT!-et, azzal aktiválja az élet csalást, ami több trófeát letilt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ha Nico ellop egy Mr Tasty-t, gyakran mondja magában: "Stealing ice cream trucks? What is wrong with me?" (Ellopok egy fagyis autót? Mi baj van velem?).
  • Ha egy rendőr tulajdonítja el a kocsit, mert nincs más, amin üldözhetne, akkor be fogja kapcsolni a csilingelést, mintha szirénázna.

HelyszínekSzerkesztés

GTA IV + Episodes from Liberty CitySzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki