Fandom

GTA wiki

Mr. Magic

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Mr. Magic (Született John Rivas) a Wildstyle Kalózrádió DJ-je a Grand Theft Auto: Vice Cityben. Nem szereti a Vice City Police Departmentet és a Yuppie and the Alien sorozatot.

A valóságbanSzerkesztés

ÉleteSzerkesztés

Mr. Magic 1981-ben debütált a WHBI-FM-en, New Yorkban, az első kimondottan rap rádió műsorral, amit nagyobb rádióadón sugároztak. A showt Rap Attack-nek titulálta, a DJ Marley Marl volt, a társ producer Tyrone "Fly Ty" Williams.

1982-ben átment a WBLS-FM-re és hat évig uralkodott az éterben, munkássága nyomán a hip-hop zene népszerűbb és elfogadottabb lett. Mr. Magic egyetlen 12"-os lemezt adott ki előadóként, a "Magic's Message (There's A Better Way)"-t, melynek producere Spyder D volt és a Posse Recordsnál jelent meg 1984-ben.

A 80-as években rivalizálás dúlt közte és Kool DJ Red Alert között, aki a WRKS-FM-en tartott heti műsort. A viszálykodás rap csapatok között is kitört, a Juice Crew és a Boogie Down Productions állt szembe egymással (lásd: The Bridge Wars). A Juice Crew - vezetője Mr. Magic segítője, DJ Marley Marl volt - Magic egyik beceneve, "Sir Juice" után kapta a nevét.

2000. áprilisában Mr. Magic új irányt vett, új arcokkal. Ők voltak Kdabra és Mah Gambino. A két feltörekvő rappert szárnyai alá vette, mikor meglátta bennük a tehetséget, és állást ajánlott nekik a Hot 97 FM-nél az akkori műsorába, a "The Classic Showcase"-be, Fly Ty és DJ Mr. Cee mellé.

HalálaSzerkesztés

Mr. Magic 2009. október 2-án, szívrohamban halt meg, ezt a hírt DJ Premier erősítette meg.

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki