Fandom

GTA wiki

Mr. Black

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„A következő megbízásod leírását megtalálod a telefon aljára ragasztva.”
Mr. Black[src]

Lw9k48wj.png

Mr. Black egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy láthatatlan, de fontos karakter a Grand Theft Auto: Vice City-ben.

Black egy Vice City-ben élő üzletember, aki a Grand Theft Auto: Vice City története alatt többször, véletlenszerűen felbéreli Tommy Vercetti-t, mint bérgyilkost különböző személyek kiiktatására.

Mr. Black és Leo Teal neve utalás a mára klasszikus filmre, a Reservoir Dogs-ra, mivel a játékban ezen két karakter vezetékneve színekre utal, csakúgy mint a filmben a tolvajok becenevei.

Mr. Black-kel kizárólag a meghatározott telefonfülkékből lehet beszélni, ilyenek például a Washington Mall mellett található fülke, vagy az Escobar International Airport termináljánál található felvehető telefonkagyló.

Életrajz Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Mr. Black életéről a Grand Theft Auto: Vice City cselekménye előtt nem sokat tudunk. Valamikor a múltban beindította a vállalkozását és felbérelte Leo Teal-t, mint bérgyilkost. Egyes vélemények szerint, Mr. Black svájci származású lehet, vagy nagyon ügyesen utánozza az ottani akcentust.

A Vice City Police Department (VCPD) helyesen feltételezi, hogy Mr. Black egyik fő üzletterülete a bérgyilkosság, azonban arra csak gyanakodnak, hogy pénzmosásban is van-e része.

1986 Szerkesztés

Mr. Black felbéreli Leo Teal-t, akit később Tommy Vercetti megöl. Tommy Leo telefonjának magához vételével elérhetőséget biztosít Mr. Blacknek egy új munkatárshoz.

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

Semmit nem tudunk erről az emberről. Lelkesek vagyunk, hogy többet megtudjunk. Úgy gondolják, hogy összefüggésbe hozható pénzmosással, de nem valószínű. Úgy gondolják, hogy részt vesz bérgyilkos üzletekben. További információ nem áll rendelkezésre.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA Vice City

Megjegyzés: Mr. Black küldetéseinek teljesítései nem szükségesek a fő történetszál végigjátszásához, azonban a 100% eléréséhez elengedhetetlenek.

GalériaSzerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki