Fandom

GTA wiki

Morgan Merryweather

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Morgan Merryweather a Liberty Tree újság kultúra rovatát szerkeszti és a klasszikus zenét játszó Double Clef FM DJ-je 2001-ben a Grand Theft Auto III-ban. A Vice City megjelenése alapján enyhe homoszexuális beütése is van.

GTA III Szerkesztés

Morgan Merryweather először a Double Clef FM DJ-jeként jelenik meg a Grand Theft Auto III-ban. Személyisége a nagyképű kalsszikuszene-rajongóé, aki a zenék közötti átvezető szövegeiben a saját finomkodó életére tesz utalásokat. Kulturális utalásai azonban gyakran pontatlanok. Például egyszer megemlíti, hogy szereti "Fellini Lolitáját." A Lolitát Vladimir Nabokov írta, Stanley Kubrick és Adrian Lyne is filmvászonra vitte, de Federico Fellininek az égvilágon semmi köze hozzá. Azt is mondja, hogy a nyarat Proust olvasásával töltötte, eredeti olasz nyelven. Csakhogy Marcel Proust francia nyelven írt. A Liberty Tree újságba két cikket írt 2001-ben: júliusban az Opera with Morgan Merryweather, augusztusban a Bayreuth Be Damned cikkeket.

Vice CitySzerkesztés

1986-ban nyaralása közben betelefonál a K-Chat műsorába Claude Maginot interjúja alatt. Pozitívan értékeli Maginot előadását, az In the Future, There will be Robots-t, amiben a férfiak által viselt szűk nadrágok tetszettek neki leginkább... Azt is mondja, hogy épp befejezte doktori dolgozatát, ami a Görög Birodalom bukása utáni fiatal fiúk képeinek erotizmusának elbagatellizálását feszegeti a barokk művészetben.

Liberty City StoriesSzerkesztés

1998-ben betelefonál a Double Clef FM-be, és szidja a műsor minőségét és a DJ-t, Sergio Boccinot. Furcsamód Morgan szerint Sergio kevés zenét játszik olasz zeneszerzőktől, de 2001-ben ő is pontosan annyi olasz zenét játszik (majd).

Mindhárom játékban Gerry Cosgrove adta a hangját.

ÉrdekességekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki