FANDOM

„Most már rendszeresen Luiginak dolgozol, he? Már ideje volt szereznie egy megbízható sofőrt!”
Misty.[src]

Misty egy karakter Grand Theft Auto sorozatban, aki egy mellékszereplőként jelenik meg a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben) és a Grand Theft Auto Advancében (2000-es készletben).

Misty egy prostituáltnak dolgozik Luigi Goterellinek a szórakozóhelyénél, a Luigi Szex Klub 7-ben, a Piros lámpás negyedben, Portlandban, Liberty Cityben.

Az ő hangját a GTA III-ban Kim Gurney adja.

Életrajz Szerkesztés

2000 Szerkesztés

Mike elvitte Mistyt és másik két prostituáltat 8-Ballnak, hogy meg tudják Vinnie halálával kapcsolatos információkat. Később elköltözött Staunton-szigetre és elkezdett a Yakuza vezetőjénél, Asuka Kasennél dolgozni, majd megint találkozott Mikeal mikor Asuka elküldte őt, hogy öljön meg egy stricit, aki vadászott a lányokra.

2001 Szerkesztés

2001-ben Misty visszatért Portlandba és elkezdett Luigi Goterellinak dolgozni a klubjában, a Luigi Szex Klub 7-ben a Piros lámpás negyedben. Szintén kiemelkedő Leone Family tagnak, Joey Leonénak a csaja lett. Először találkozott Claudéval, mikor őt elvitte egy kórházból és visszavitte őt a klubba. Claude és Misty még egyszer találkoztak, mikor elvitte őt Joey Leone garázsába.

Apróságok Szerkesztés

  • Misty hasonló a Grand Theft Auto IV egyik mellékszereplőjéhez Lola Del Rióhoz. Ők mindketten prostituáltak és mind a kettőjükről van egy művészi munka. Az egyetlen különbség az, hogy Lolát nem láthatjuk a játékban és csak arra használták, hogy előléptesse a játékot.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA III

GTA Advance

GTA Online

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Misty

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki