Fandom

GTA wiki

Miles O'Donovan

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Miles O'Donovan egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban egy jelentéktelen karakterként. Ő Liberty City polgármestere 1998-tól 2001-ig. A Grand Theft Auto III-ban O'Donovan hangját John Braden adta.

Miles O'Donovan először 1992-ben indult a polgármesteri választásokon, Roger C. Hole ellen, hogy Liberty City polgármestere legyen. Mindazonáltal, O'Donovan megbukott a választáson, de támogatást nyert olyan botrányoknak, amikhez Hole-nak is köze volt. Azt híresztelték, hogy O'Donovannak köze van a korrupcióhoz, drogvisszaéléshez, illetve prostitúcióhoz.

Másodszor is jelölteti magát polgármesternek, egy pótválasztásban, ami Toni Cipriani és Salvatore Leone (Don a Leone Familynál) keze miatt Hole halálát eredményezte és a két férfinak a saját jelöltjükkel, Donald Loveval, ellenzik O'Donovant. Cipriani mindazonáltal Love-nak kampányol, de később Love, illetve a Leone Family közti kapcsolatot felfedik, ezzel pedig Love elveszti a népszerűségét és a választást is.

A választási győzelmét követően, O'Donovan segített befejezni a kompmunkások sztrájkját Portland-en, valamint Staunton Island-on. O'Donovan megígérte, hogy a kompok maradni fognak Liberty Cityben és a munkák nem fognak elveszni. Az ígérete ellenére, a kompok megszűntek 1998 és 2000 között, amely a szállítást végezte Portland és Staunton Island között (Grand Theft Auto Advance-ben a kompterminálokat 2000-ig lerombolták és kikövezték}.

O'Donovannél az első lépései közül az egyik, hogy a Liberty City Police Department letartóztatja Salvatore Leonét, miközben perre teszi őt. Salvatore Leonét kiengedik, miután Cipriani megöli Paulie Sindaccot és tevékenységeket csinál a Sindacco Family, valamint a Forelli Family ellen.

O'Donovan később elfogja ejteni a vádakat, ami ahhoz vezet, hogy Massimo Torini (a szicíliai Maffia tagja és Salvatore ellenfele) elrabolja a férfit. Portland Rock-hoz viszi a fogoly polgármestert és Torini halála után, hálás Toninak és Salvatorénak, hogy megmentették őt. Salvatore azt mondja a polgármesternek, hogy ő az övé és attól fogva a polgármester a zsebében van.

O'Donovan személyesen nem jelenik meg a Grand Theft Auto III-ban, viszont említik őt a Liberty Tree honlapján. O'Donovan csinált néhány javulást, azt beleértve, hogy megígérte, hogy meg fogja újítani a Vörös-lámpás Negyed engedélyét és kifogja tatarozni a területet. O'Donovan 2001 áprilisában, rendőrségi helikoptereket vásárolt a Liberty City Police Department-nek.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA Liberty City Stories

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Miles_O%27Donovan

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki