Fandom

GTA wiki

Mike Forelli

1 770pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap39 Share
Adb4lokc.png

„Lips Forelli egy St. Mark's-i bisztróban tömi azt a dagadt pofáját.”
Joey Leone.[src]

Michael "Lips" Forelli egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy mellékszereplőként jelenik meg a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben). Mike az egyik magas rangú tagja, esetleg kapitánya vagy másodlagos főnöke a Forelli bűnügyi családnak, aki látható a Mike Lips Last Lunch misszióban, melyben életét veszti.

Nincs hangja, mert nem beszél a megjelenése alatt.

Háttér Szerkesztés

Mike életének a legnagyobb része ismeretlen, amellett, hogy csatlakozott a Forelli családhoz, esetleg fiatalkorában. Az évek elteltével a család egyik magas rangú tagjává válik. Ez részben annak is köszönhető, hogy Mike rokonságban állt a Forelli család jelentősebb vezetőivel, köztük Sonnyval és Franco Forellivel.

Miután Franco Forelli életét vesztette a Fort Staunton robbanásában 1998-ban, valószínűleg Mike lett az új Don a Forelli családban. Mike vezetése alatt a Forelli család a leggyengébb bűnszervezet lett Liberty Cityben.

GTA III eseményei Szerkesztés

Joey Leone, a Leone család egyik riválisa, elege volt abból, hogy nem kapta meg a pénzt, amivel a Forelli testvérek tartoztak neki, ezért Claude-ot megbízta, hogy ölje meg Mike-ot az ő rendszeres étkezőhelyén, a Marco Bistróban, hogy móresre tanítsa őket. Claude ellopta Forelli autóját, és egy bombát rakott bele, amit felrobbantott, miután Forelli elindította az autót.

Halála után a Forelli család megszűnik létezni egyszer és mindenkorra.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA III

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • Azon a helyen, ahol Mike meghal, látni lehet egy olyan táblát a Marco Bistrón kívül, melyen az alábbi felirat áll: "Egyél itt, amíg felrobbansz!". Természetesen ez egy utalás Mike halálára. Ez egy húsvéti tojásként is értelmezhető.
  • A küldetés alatt észrevehető, hogy ha a játékos beszáll Mike autójába, mindig a Lips 106 rádió hallható. Valószínűleg Mike emiatt kapta meg a "Lips" becenevet.
  • Nem kronológiailag Mike Forelli az első névvel rendelkező karakter, aki meghal a GTA III Érában.

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki