Wikia

GTA wiki

Mike (Főszereplő)

Vitalap0
1 314pages on
this wiki
C5250j35.jpg
A "Mike" ide irányít át. Más Mike nevű szereplőkért lásd a Mike (Egyértelműsítés) lapot. A Grand Theft Auto V Mike becenevű főszereplőjéért lásd a Michael De Santa lapot.
Karakter
Mike (Főszereplő)
Mike.jpg
Megjelenik: Grand Theft Auto Advance
Teljes név: Mike
Státusz: Életben
Neme:

Férfi

Születési hely: Amerika
Otthon: Liberty City
Származás: Amerikai
Fő kapcsolatok: Vinnie (elhunyt)
8-Ball
Jonnie (elhunyt)
King Courtney
Cisco (elhunyt)
Asuka Kasen (elhunyt)
Yakuza
Forelli Family
Uptwon Yardies
Jármű(vek): Zöld Brit
Asuka's Yakuza
Játékos választása szerint
Szinkronhang: Nincs

Mike egy szereplő a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto Advance  főszereplője

HáttérSzerkesztés

Nagyon keveset tudunk Mikeról. Ellentétben a legtöbb főszereplővel a GTA-ban, Mikenak nincs korai háttere vagy további látszata más játékokban. Az egyetlen ismert dolog, hogy Mikenak szándékában áll elhagyni Liberty Cityt, a jó társával, Vinnievel, az első cselekmény pont a GTA Advance történet szerint.   

GTA Advance eseményei        Szerkesztés

A játék kezdetén, Mike és Vinnie sok pénzt kerestek, annak érdekében, hogy elhagyják Liberty City városát, de Vinnie visszatartotta a barátját, mondván, hogy néhány feladatot el kéne végezniük a maffiának. Miután Vinnie úgy gondolta, hogy megjátssza a halálát egy autóba rejtett bombával, Mike megpróbálta megtalálni a gyilkost, miközben negatív figyelmet tanúsított a város bandái iránt. Mikenek első főnöke, 8-Ball lesz, aki úgy véli, hogy segít megtalálni a fiúnak az elkövetőt. Később 8-Ball javasolja a végrehajtójának, hogy keresse fel a csapost, Jonniet. Nem sokkal ezután, Mike megtalálta Jonnie holttestét, így elmenekült Staunton Islandba, ahol kénytelen volt együttműködni King Courtneyvel. Mike gyanakodott King Courtneyre, ám King Courtney elmagyarázta, hogy Jonnie tartozott a Yardiéknek. Mike és a King Courtney megállapodtak, hogy segítik egymást, cserébe, ha Mike végrehajt neki pár feladatot. Kicsit később, Mike nem jut közelebb Vinnie gyilkosához, így elveszti a türelmét, és King Courtney elárulja neki, hogy a Colombian Cartel vezetője, Cisco áll a dolog mögött, ennek eredményeként Mike megpróbálja megölni őt, viszont a férfi bevallja, hogy King Courtney az igazi tettes. Ezután, Mike elkezd dolgozni Ciscónak és Asuka Kasennek, akik háborúban állnak egymással. Cisco elraboltatja Mikeal Asuka unokahúgát, Yukat, majd Mike Asuka parancsára visszaszerzi a lányt. Ez idő alatt, nyilvánvalóvá válik, hogy Vinnie még mindig életben van, és megjátszotta a halálát. Ezt követően, Mike megöli Vinniét. Vinnie a halála előtt, figyelmeztette a régi bajtársát, hogy segíteni fogja a banda céljait, mindazonáltal Mike lelőtte őt. Végezetül, a Yardiék megtámadják a Cartelt, így a rendőrség razziát szervez, és letartóztatják 8-Ballt. Eközben, Mike legyőzi King Courtneyt, valamint elmenekül a rendőrök elől, azáltal, hogy Cisco repülőjével elhagyja a várost, és megöli a Colombian Cartel hadnagyát.

SzemélyiségSzerkesztés

A karakter hiánya miatt és a történet fejlődés a játékban, Mike, Claudehoz hasonlóan, nincs sok személyisége. Azonban Mike nagyon hű a főnökeihez, akik végig minden munkát adnak neki, és abban az esetben, ha meghalnak, ő megpróbál bosszút állni a maga módján, hogy megbosszulja őket. Azt is kimutatták, hogy nem veszi könnyedén az árulást, amint látható, ahogyan megöli Vinniet.

Elkövetett GyilkosságokSzerkesztés

  • Federico  - megölte Vinnie utasítására
  • Georgie  - megölte, mert megpróbálta megvédeni Patet.
  • Rafael  - megölte, mert megpróbálta megvédeni Patet.
  • Tomas  - megölte, mert megpróbálta megvédeni Patet.
  • Pat  - megölte, mert megpróbálta megölni őt.
  • Mary  - megölte, mert színészeket küldött, hogy megöljék.
  • Vinnie  - megölte, mert elárulta őt.

VálaszthatóSzerkesztés

  • Freddy  - Ha Mike vár, Freddy elárulja Mikeot, hogy elküldje a társait, hogy megöljék őt, de Mike meg is kímélheti őt.
  • Biff Rock  - Mike, ha úgy dönt; megölheti őt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Mike és Claude az egyetlen főszereplők, akiknek nincsen vezetéknevük és hangjuk.
  • Mike követi el a legkevesebb gyilkosságot a 3D Univerzumban. (Victor Vance 9)
  • Mike az egyetlen főszereplő, aki az utolsó küldetésben elhagyja a várost.
  • Lehetséges, hogy Mike és Vinnie a Maffiának, azaz a Forelli Familynek dolgoztak.
  • Mike az egyetlen főszereplő, aki hajléktalan.
  • Mike, Tommy Vercetti  és Carl Johnson az egyetlen főszereplők, akik nem jelennek meg másik játékokban.
  • Mike nem látható vagy nem is említik más 3D érás játékban.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki