Fandom

GTA wiki

Miguel

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Miguel egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kulcsszereplő és a Grand Theft Auto III másod főellensége és egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: Libert City Stories-ban. Ő a társvezetője a Colombian Cartelnek, részt vesz a banda kábítószeres üzleteiben. A GTA III-ban a hangját Al Espinosa adja, a GTA Liberty City Stories-ban nem tudni, mivel nincs feltüntetve. 

Életrajz Szerkesztés

Élete 2001-ig Szerkesztés

Miguel Kolumbiában született, 1998-ban Liberty Citybe költözött. csatlakozott a Kolumbiai Kartellhez, és kiemelkedő tagjává vált a bandának. A Portland kikötőben gyakran adott el drogokat a Leone családnak. Toni Ciprianit egy üzlet lebonyolítása alatt ismeri meg. Az üzletet a Liberty City Rendőrség zavarta meg. Toni látszólag megöli Miguelt, bár ő csak eljátssza a halálát. Egyre feljebb emelkedik a ranglétrán, majd Cisco halála után társvezetője lesz a Kartellnek. 

2001 Szerkesztés

2001-ben megismerkedik Catalinával és Claudeal. Segíti őket a bankrablásuk során, mint sofőr. Miután Catalina lelőtte Claudeot, segít neki elmenekülni a rendőrök elől. Catalina és Miguel a banda befolyását kiterjesztik a városban, főként a SPANK forgalmazásával, majd elkezdenek a Leone család ellen dolgozni. Megvesztegetik Göndör Bob-ot, hogy a Leonék titkaiért cserébe SPANK-ot adnak neki, aki bele is megy az üzletbe. Ezt a folyamatot Claude akadályozza meg, azzal, hogy megöli Bob-ot. Később Claude elsüllyeszti a hajót, a melyen a SPANKot állítsák elő.

Miután Claude Staunton szigetre költözik, Donald Lovenak kezd dolgozni. Először megmenti az Öreg keleti úriembert a kartelltől. Később Love elküldi Claudeot a reptérre, hogy begyűjtsön neki egy csomagot, amiről később kiderül, hogy csali volt, így Claudenak be kell gyűjtenie az igazi csomagot. A csomagot már Miguel és Catalina begyűjtötte. Claude elmegy egy építkezési területre Fort Stauntonba, ahol szemtől szemben találkozik Catalinával és Miguelel. Claude fegyvert fog rájuk, ezért Miguel átadja a csomagot, de Catalina meglövi Miguelt. Miguel ott marad tehetetlenül, Catalina pedig leugrik az épületről és elmenekül.

HalálaSzerkesztés

Miután Catalina elmenekül, Asuka Kasen elfogja Miguelt. Meggyőződése, hogy Miguel ölte meg a bátyját, Kenjit. Igazából Claude ölte meg Kenjit, de mivel kartell tagnak álcázta magát, és nem ismerték fel ezért Miguel maradt a gyanúsított. Asuka kínozni kezdi Miguelt, hogy információkat szerezzen a kartellről. Miután megszerzi az információkat, Asuka elküldi Claudeot, hogy pusztítson el három csapat kartell tagot, lerombolja a Kappa kávéház standjait (ezekben árulták a SPANKot) és robbantson fel egy repülőt, ami SPANK-ot szállít és gyűjtse össze a repülőből a SPANK-ot. Mikor visszatér holtan találja Asukát és Miguelt. Miguel holttestére fel volt aggatva egy levél, ami Claudenak volt címezve.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA III

GTA: Liberty City Stories

Néhány apróságSzerkesztés

Miguel egyike azoknak a karaktereknek, akik, látszólag, két részben is meghalnak. Ilyenek: Charlie, Michael Keane, Eugene Reaper, Mori Green és Evan Moss. Ezek közül Miguel az egyetlen akinek halála nem misszió alatt történik. (második és egyben igazi halálát, egy bejátszás során tapasztaljuk)

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Miguel

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki