Fandom

GTA wiki

Mickey Hamfists

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Mickey Hamfists egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy mellékszereplő a Grand Theft Auto III-ban és a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban. A Leone Family tagja és Luigi Goterelli testőre.

Mickey hangját a GTA Liberty City Storiesban Chris Tardio adta. A Grand Theft Auto III-ban ismeretlen színész hangján beszél.

ÉletrajzSzerkesztés

Korábbi életeSzerkesztés

Mickey Hamfists született Liberty Cityben és egy bizonyos ponton az életében, csatlakozott a Liberty Cityben található Leone Családhoz. Elkezd emelkedik a ranglétrán és részt veszt a zsarolásban és a kábítószer-kereskedelemben.

1998Szerkesztés

Ő és Toni Cipriani elkíséri Joseph Daniel O'Toole-t Harwoodba, ahol JD-t igazi Leonévé avatják, azonban Mickey JD-t tarkon lövi és meghal. Majd mondja Toninak hogy fuvarozza haza őt és a testét dobja be a tengerbe a kocsival együtt. Később megjelent a Making Toni című küldetésben ahol Toni Ciprianit igazi Leone taggá avatják.

2001Szerkesztés

Mickey Hamfists folytatja a szerepét a Leone családban és elkezd dolgozni, mint Luigi Goterelli testőre. Mickey később találkozik Claudeval, akinek átad egy levelet Luigi nevében.

Az LCDP rendőrségi fájlokban az áll, hogy Mickey Hamfists egy idióta.

Elkövetett gyilkosságokSzerkesztés

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA III

GTA Liberty City Stories

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Mickey_Hamfists

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki