Fandom

GTA wiki

Michelle Montanius

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Michelle Montanius a rádiós személyiség a Grand Theft Auto: Vice City és Vice City Stories játékokban.

Vice City Stories Szerkesztés

Michelle Montanius 1984-ben mint riporter dolgozik a Vice City Public Radioban. Eközben Maurice Chavez-zel randizott, aki a Pressing Issues című műsor vezetője ugyanazon az adón. Rá később csak a "seggfej" kifejezést használja. A Vice City Stories rész által felölelt időszakban kiderül, hogy Michelle terhes Maurice gyermekével és rendszeresen kéri, hogy a férfi vagy vegye el feleségül, vagy fizesse ki az abortuszt. Végül nem derül ki, hogy a magzatot megtartották, vagy elvetették-e.

Michelle és Jonathan úgy tűnik, már ekkor közel állnak egymáshoz. Egy reklámszünetben Jonathan azt mondja: "Ne aggódj Michelle! Majd én ráveszem azt a cirkuszi bohócot, hogy fizessen." Utalva ezzel arra, hogy lassan komolyra fordulnak köztük a dolgok.

Vice CitySzerkesztés

Ezek után, 1986-ig úgy tűnik, jól ment Michelle-nek pénzügyileg, mivel addigra már két lakás is a birtokába került. Jonathannal pedig együtt járnak.

A Pressing Issues szüneteiben Michelle és Jonathan megpróbálják a hallgatóikat rávenni, hogy a fizetésük 10%-át adományozzák a rádióadónak. A adatokat mégsem hozzák nyilvánosságra, hogy hová kellene a pénzt küldeni, csak úgy utalnak rá, hogy a hallgatóknak kell kideríteni azt. Michelle folyamatosan szidja a hallgatókat és Vice City polgárait is, a nem adakozókat "tolvaj"-nak nevezve és lassú, szenvedéssel teli halált kívánva azoknak, akik csak $10-t ajánlottak fel. Michelle és Jonathan beolvassák a műsoruk közben azoknak a cégeknek a hirdetéseit, akik magát a műsort támogatták, így szembemenve a közösségi rádiózás alapelveivel.

Michelle hangját Kelly Guest kölcsönzi mindkét részben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki