Fandom

GTA wiki

Michael Keane

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngZvx3wvlh.png

„Ancelottik, eh? Nem tudom megkülönböztetni azok közül a családok közül egyiket se. Ancelottik, Gambinok, Pecorinok.”
Michael Keane.[src]

Michael Keane (írül: Mícheál Ó Catháin), Szent Michaelként is ismert, egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto IV-ben és a The Ballad of Gay Tony-ban jelenik meg mellékszereplőként.

TörténetSzerkesztés

HáttérSzerkesztés

Michael Keane ír eredetű és a McReary bűnyügyi család egyik tagja. Ez azt jelenti, hogy a szülei testvérek, bár Michael soha nem erősíti meg, és nem is tagadja.

Packie McReary és a banda többi tagja gyakran nevezte őt "hülyének" és gyakran vádolják azzal, hogy házias volt. Packie is hivatkozott rá, hogy "Szent Michael", főleg a halála után.

Gyakran dolgozott együtt McRearyvel és Gordon Sargentel, rablásokra és gépjármű eltérítésekre specializálódott.

A Grand Theft Auto IV eseményeiSzerkesztés

Az Ancelottik ellen irányuló támadásSzerkesztés

Michael Gordonnal együtt találkozik először Nikoval, mikor Packievel terveznek egy támadást az Ancelotti bűnügyi család ellen.

Keane elkísérte McRearyt, Sargent, és Niko Bellicet az Ancelottik hulladékkezelő üzemébe Colony Islandra, megtisztították az útjukat és sikeresen ellopták az Ancelottik zsákmányát. Keane és Gordon fedezőtüzet nyújtottak Nikonak és Packienek, hogy eltudjanak szökni a pénzel, Később ők ketten is elszöknek.

Először Michael és Gordon bizonytalanok Nikoval szembe, de miután segített nekik ellopni az Ancelottik pénzét megkedvelik Nikot.

Bankrablás és Halál Szerkesztés

Niko segít Keanek, Derricknek, és Packienek, bár Gerald McReary nem akarta, hogy Niko részt vegyen a bankrablásban.

A korábbi küldetés után Keane részt vesz a Algonquini Chinatownban levő Bank of Liberty kirablásában Packievel, Derrickel és Nikoval; de a túszok közül az egyiknek, akit Eugene Reapernek hívtak, volt egy fegyvere elrejtve, lelőtte és megölte Keanet, Packie dühében Derrickel együtt, megtorolja Keane halálát, és azonnal megölik Reapert.

Miután a három életben maradt tag elszökik egy autóval, Packie elismeri, hogy rosszul érzi magát azért, ahogy Michaelel viselkedett, és azt kívánja, hogy bárcsak kedvesebb lett volna vele.

Packie azt mondta, hogy oda fogja adni Michael részét, ami 250.000$, Michael szüleinek.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

A The Paleto Score küldetésben, amikor a furgont vezetjük, Trevor megkérdi mindenkitől az első rablását, ha Packiet visszük magunkkal, akkor elfogja mesélni a Bank of Liberty kirablását, és megemlíti benne társait, Derricket, Keanet, és Nikot.

LCPD Adatbázis információk Szerkesztés

Vezetéknév: Keane

Keresztnév: Michael

Kor: 28

Születési hely: Dukes, Liberty City

Kapcsolatok: A McReary család ismert üzlettársa.

Bűnügyi nyilvántartás:

  • 2000 - Nagy lopás
  • 2003 - Fegyveres rablás

Feljegyzések:

  • Jelentéktelen Dukes-központú Ír-amerikai csuklyás.
  • Együtt működik Gordon Sargenttel és Patrick McRearyvel, testvére a Pegorino Bűnügyi Csalás üzlettársának, Gerald McRearynek.
  • Sok gépjármű eltérítésben és rablásban őt gyanúsítják.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

The Ballad of Gay Tony

Apróságok Szerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Michael_Keane

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki