Fandom

GTA wiki

Mendez Kartell

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
Mendez Kartell
MendezCartel-GTAVCS-members-1-.jpg
Játékok: Grand Theft Auto: Vice City Stories
Helyszínek: Prawn Island, Vice City
Vezetők: Armando Mendez
Diego Mendez
Típus: Drog Kartell
Ellenségek: Vance Crime Family
Diaz' Gang
Bikers
Kapcsolatok: Vance Crime Family
Fegyverek: AK-47
Micro-SMG
Pisztoly
Scorpions
Üzletek: Illegális kábítószer-kereskedelem
Korábbi helyszínek: Mendez Mansion
The Mendez Building
Tagok: Fidel Sistaxez
Juan Ovzem
Des Buratto
Hugo Zehr

A Mendez Cartel egy nagyon erős drog kartell, amely Vice Cityben működött a korai 80-as évektől, 1984-ig, ők szerepeltek, mint a fő ellenséges csoport a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban. A kartellt Diego Mendez és Armando Mendez vezették, akik bolíviai származásúak.

A Grand Theft Auto: Vice City Stories története során, a Mendez Cartel egy nagy szállítmányt várt, amelyet elloptak a Vance Crime Family vezetői, Victor és Lance Vance. Azt hitték, hogy a drogok Jerry Martinez (Vic egyik őrmestere volt a hadseregben) számára érkeztek. Miután kiderült, hogy a drogok a Mendez Cartel tulajdonában voltak, kikényszeríti a Vance testvéreket, hogy elmenjenek, és hivatalosan is "kimagyarázzák magukat" Diego és Armando Mendeznek. A Vance testvérek hazugságot mondtak, és azt állították, hogy Jerry Martinez lopta el a szállítmányát, akit később lefényképeztek, miközben egy ügynökkel beszélgetett.

Miután teljesítettek egy-két szívességet a Cartelnek, Victor Vance kapcsolatba kerül Ricardo Diazzal, a rivális kábítószer báróval, és Reni Wassulmaierel, aki valójában Diego Mendezzel állt kapcsolatban. Amikor Vancéket hívják a Mendez kastélyba, hogy jutalmazzák őket, valójában egy halálos csapdát állították nekik egy robbanóanyag gyárnál. A testvéreknek azonban sikerült megszöknie, és hadat üzent a Mendez Cartelnek.

Több sikertelen kísérlet után, Armando Mendez elrabolja Louise Cassidy-Williamst és Lancet, Armando azonban megöli Louiset, míg Victor az útját a Mendez kastélyba teszi, ahol megöli Armandot, miközben megpróbálta megölni Vicet egy lángszóróval. Diego Mendez pedig elmenekül a Belvárosi Mendez Épületbe. Victor, Louise testvérének, Phil Cassidynek a segítségével, betör a Fort Baxter katonai bázisra, és ellopja a Huntert. Később, arra használja, hogy megtámadja a másik vezetőt, Diegot.

A Hunter megsemmisült, de Victor épségben tudott landolni a tetőn és elkezdi az épületben keresni Diego Mendzet. Az összecsapás a tetőn zajlik, ahol megjelenik Jerry Martinez is, és a három férfi között tűzharc robban ki, azonban Victor megöli mindkét férfit, ezzel pedig megnyerte a csatát.

Ezután a Mendez Cartel gyorsan összeomlik, és nem létezik 1986-ra. A Mendez kartell kastélyát Prawn Szigeten végül átveszi a Sharks banda 1984 és 1986 között, míg a Mendez épületet lebontották és 1986-ra egy kisebb épület vette át a helyét.

A Mendez Cartel tagok viselt ruhákkal, világos színű inggel láthatóak, amellett, hogy figyelemre méltó bajuszt viselnek. Lehetséges, hogy ez volt a legerősebb bűnszervezet abban az időben, de amikor a vezetőit megölték, a Diaz kartell gyorsan megragadta a legtöbb hatalmat és kábítószert a városban.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Vice City Stories

ApróságokSzerkesztés

  • A Mendez kartell tagjai használnak vegyesen spanyol és angol gúnyolódást Victor Vancere.
  • Úgy tűnik, hogy nem szeretik a fejlett technológiát, beleértve a Domestobot, amint ez látható a Domo Arigato Domestoboto küldetésben.
  • Annak ellenére, hogy a legerősebb és legbefolyásosabb banda a GTA VCS-ben, 1984-ben, a kartellt nem említik a Grand Theft Auto: Vice City eseményei során, mely csak 2 évvel később játszódik

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki