Fandom

GTA wiki

Medallion Man

1 771pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Üzlet
Medallion Man
Tagline(s): Ha nem engedhetsz meg magadnak medált, nem engedhetsz meg magadnak családot sem.
Típusa: férfi ékszer üzlet
Megjelenik: GTA: VC
Helyszínek: Vice City

A Medallion Man egy ékszer szaküzlet Vice Cityben, amely férfi nyakláncokra és medálokra szakosodott.

A reklámja a Grand Theft Auto: Vice City rádióin hallható.

A bolttal leszerződött a város egyik legnagyobb nőcsábásza, Fernando Martinez, az Emotion 98.3 rádió DJ-je és ő reklámozza a boltot.

Az üzlet "a férfiasság minden szintjét kiszolgálja", az egészen kicsi medáltól kezdve a dísztárcsa méretűig minden megtalálható, még akár zenélő medál is.

Az üzlet fizikailag nem jelenik meg a játékban, és a történetben sem játszik semmilyen szerepet.

ReklámSzerkesztés

Fernando: Helló, Fernando Martinez vagyok. Mostanra gondolom tudod, hogy elég érzelmes srác vagyok. Az emberek megállítanak az utcán és kérdezik: "Fernando, mi a fene baj van velem? Selyeming, szőrös mellkas, elég aftershave, hogy belefulladjon egy háziállat, mégsem tudok nőt szerezni." És én mondom: "Tudatlan bolond vagy! Amíg nincs a nyakad körül az erő és a termékenység szimbóluma, milyen nő fog tisztelni téged? Ezért álltam össze a Medallion Mannel, a bolttal a medál szükségletekre. Medallion Man a férfiasság minden szintjét kiszolgálja, az erős csendes típustól a dísztárcsa méretű medálig - ez mindent elmond. Még éneklő medálok is vannak a Casanovának, aki tudja, hogy a zene a szerelem étele. My old drains, thal houses, dipers, bármi is érdekel, van medáluk a számodra. Ne feledd: ha nem engedhetsz meg magadnak medált, nem engedhetsz meg magadnak családot sem.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki