Fandom

GTA wiki

Maurice Chavez

1 779pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Maurice Chavez a VCPR műsorvezetője a Vice City Stories és a Vice City játékokban. A műsora a Pressing Issues.

Korábban bohócként dolgozott születésnapi partikon, bar mitzvókon és fiatalkorúak javítóintézeteiben.

Michelle Montanius fedezte fel 1980-ban, és kettejük között szerelmi kapcsolat is létesült. 1984-ben Michelle teherbe esett, de Maurice nem akarta fizetni az abortuszt, ami felbőszítette Michellet. Nem ismert, hogy a nő megtartotta-e a gyermeket.

Chavez műsora, a Pressing Issues kezdetben késő este került adásba. Később azonban nagyobb népszerűségre tett szert, és Maurice több díjat is nyert, köztük a "Legjobb személyiség" díját. A népszerűségnek hála 1986-ban már csak ez az egy műsor hallható a VCPR-on.

Maurice "legjobb személyiség"-e ellenére sok elfojtott haraggal is rendelkezik, amit időnként kizúdít a vendégeire. '86-ban összetűzésbe keveredik Pastor Richardsszal és Jeremy Robarddal is.

Hangját Philip Anthony-Rodriguez adta.

MauriceChavezStarGTAV.jpg

Maurice Chavez csillaga

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Egyáltalán nem veszi észre, hogy Montanius és Freeloader utálja őt, bár Michelle főként a zátonyra futott kapcsolatuk miatt nem kedveli.
  • Gyakran "Melissa"-nak hívja Michelle Montaniust ("Now, to Jonathan and Melissa, in the studio"), talán mert nem akarja, hogy az emberek tudják, hogy kapcsolatuk volt.
  • Megemlítik, hogy ő valószínőleg Ray Suarez paródiája, akinek szintén volt hasonló beszélgetős műsora közszolgálati rádión (a Talk of the Nation).
  • A Grand Theft Auto V-ben neki is van csillaga a Vinewood Walk of Fame-en.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki