Fandom

GTA wiki

Massimo Torini

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Massimo Torini a Grand Theft Auto: Liberty City Stories egyik főbb karaktere és a játék főellensége. Ő egy rettegett maffiózó Szicíliából, aki a Palermo-i hotelben lakik és azt mondta, hogy fiatal korában több férfit is megölt puszta kézzel.

Élete Szerkesztés

Torini Liberty Citybe utazott, amikor Salvatore Leone hazatért Las Venturasból. Bár Torini azt állítja, hogy azért jött hogy enyhítse a feszültséget a Leone Family, a Sindacco Family és a Forelli Family között. Valójában azt tervezi hogy átveszi a várost irányítását, miután a maffia családok elpusztították egymást.

A városban meggyőzi a Diablost és a Triadst, hogy álljanak melléjük és cserébe megkapják a Maffia területeit. Habár Toni Cipriani megvédi a Diablók ellen a Hepburn Heights-ot, azt mondja Salvatorenak, hogy nem lesznek sokáig képesek fenntartani a területet. Ez igaz, hiszen a GTA III-ban a Hepburn Heights tulajdonosai a Diablók voltak.

Torini motívumait Salvatore és Toni felfedezte, míg a Forelli Family és a Sindacco Family kiirtják egymást. Mikor Salvatore Leonét bebörtönözték, majd később egy konvojjal átszállították, Torini emberei meg akarták ölni őt, de hála Toninak, ez nem sikerül. Később Torino elrabolja az új polgármestert, Miles O'Donovant. Salvatore és Toni utána ered és megmentik a polgármestert és Toni megöli Torinit, azzal hogy felrobbantja a helikopterét. A halála hasonlít a GTA III-ban lévő Catalina halálához. A játék végén kiderült, hogy a Szicíliai Maffia másodlagos vezetője és Uncle Leone a főnöke.

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

GTA Liberty City Stories

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • Ő gyakran olaszul beszél a mondatok közepén.
  • Ő az egyetlen főellenség, aki nem beszél Toni Cipriani-hoz.
  • Ő az egyetlen főellenség, aki csak két küldetésben jelenik meg.
  • Nem csak ő az egyetlen főellenség, aki csak két küldetésben jelenik meg, hanem Harold "Stretch" Joseph aki szintén két küldetésben jelenik meg, ő a GTA 5 kisebb főellensége.
  • Torini, Ray Bulgarin és Dimitri Rascalov az egyetlen főellenségek, akik nem jelennek meg a játék bevezetésében.
  • A GTA III korszak egyetlen főellensége, aki nem jelenik meg a bevezetésben.
  • A GTA III korszak legkevesebbet szereplő főellensége.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Massimo_Torini‎

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki