Fandom

GTA wiki

Marty Chonks

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Adb4lokc.png

Marty Chonks egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy főszereplő a Grand Theft Auto III-ban. Marty egy sorozatgyilkos.

Chris Phillips adja a hangját Marty Chonksnak.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Marty összeházasodott Mrs. Chonksal és futtatott egy Bitch'n Dog Food gyárat Trentonban, Portland-szigeten, Liberty Cityben. Ő sok emberre panaszkodott, akikről azáltal gondoskodott, hogy megölte őket és kutyaeledelt csinált belőlük.

2001Szerkesztés

Marty Chonks végül alkalmazta Claudét, hogy különböző embereket vigyen el a gyárába és pusztítson el minden bizonyítékot a kocsijukban. Az áldozatokat tartalmazta a bankigazgató, két betörő és a felesége, Mrs. Chonks. Marty majd elküldte Claudét, hogy vigye el hozzá Carlt, akinek viszonya volt Mrs. Chonksal és, akit Marty úgy vélt, hogy le tudja győzni. Carl vitt magával egy vadászpuskát és megölte Martyt, mondván, hogy ő átvegye az üzletet. Claudénak megvan rá a lehetősége, hogy megölje Carlt a küldetés után, és, hogy megnézze Marty holttestét, mielőtt eltűnik.

Elkövetett gyilkosságaiSzerkesztés

  • Marty könyvelője - Meggyilkolta, mert lopott Marty bevételéből.
  • Két tolvaj - Meggyilkolta őket, hogy ne legyenek képesek tájékoztatni a rendőrséget, hogy alkalmazta őket, hogy betörjenek házakba.
  • Mrs. Chonks - Meggyilkolta, mert pazarolt és hűtlen volt.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA III

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Marty_Chonks

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki