Fandom

GTA wiki

Marta

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Liberty City. Swingers Baseball. Boldogságszobor. Ronda nők. Korrupt politikusok. Fegyveres bűnözés. A legönzőbb hely a Földön. Igen, Liberty City.”
Marta

Marta Elizabeta Torres drogöszvére és barátja, aki a The Lost and Damned két küldetésében jelenik meg.

A Marta Full of Grace küldetésben, Elizabeta elküldi Johnny Klebitzet a Dukes-i Francic Nemzetközi Repülétérre, hogy felvegye Martát és vele együtt a sok kokaint, amit elrejtettek az emésztőrendszerébe. Sajnos az FIB rájön, hogy Marta mit hordoz és próbálja őrizetbe venni, nyilván azért, hogy leszopja őt. A rendőrséggel való tűzharc után, Johnny megmenti Mártát és elviszi őt Elizabeta házához.

Mégegyszer láthatjuk őt a Shifting Weight c. küldetésben, miközben süt/főz Elizabeta konyhájában. Felajánla Johnnynak, hogy csinál neki ennivalót, de Johnny nem él a lehetőséggel, hogy Malcel együtt egyen, aki közbevág a beszélgetésbe és mondja, hogy kettőjüknek mennie kell.

Küldetések melyben szerepel Szerkesztés

The Lost and Damned

ApróságokSzerkesztés

  • Úgy tűnik, hogy Marta nagy rajongója a Liberty City Swingers baseball csapatnak, vagy csak kis mértékben tud valamennyit a csapatról.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki