Fandom

GTA wiki

Manuel

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Manuel 1986-ban Vice City egyik lakosa, aki Prawn Island-on él. Betelefonál a K-Chat-en Gethsemanee Starhawk Moonmaker műsorába és az In the Future, There will be Robots darabról beszél, azt állítva, hogy ez egy igaz történet, és, hogy ő majd meg fogja hack-elni az összes robotot, hogy azok majd vicces dolgokat mondjanak. Elárulja még, hogy nem egy számítógép segítségével fogja ezt megvalósítani, mert nincs rá szüksége, ugyanis ő maga is az. Gethsemanee vitába száll vele az elmondottak miatt, azt állítva, hogy a számítógépek onnantól kezdve már gonoszok, hogy gyorsabban tudnak gondolkodni, mint egy ember. Erre Manuel úgy reagál, hogy a számítógépekkel semmi baj nincs, de az emberek, akik azokat tervezik azok tényleg gonoszok.

1992-ben felhívja az Area 53-t és elmondja Marvin Trill-nek, hogy nagyon fél attól, hogy hacker-ek meghatározzák a tartózkodási helyét és nukleáris rakétákat lőnek majd ki rá. Marvin fölhívja a figyelmét, hogy inkább a telefontársaságok miatt aggódjon, hogy esetleg azok kémkedhetnek utána. Azt mondja, "Rajta szerepel a neved a csekken, és tudják a számodat is!", de erre Manuel csak úgy válaszol, "Tudtam!"

Ezen kívül nem lehet sokat tudni Manuel-ről. Például azt sem, hogy tényleg számítógép-e, mint ahogy azt állítja. Bár emberi hangon beszél, mégis nagyon kevés érzelmet lehet felfedezni benne.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki