Wikia

GTA wiki

Mallorie Bardas

1 535pages on
this wiki
Vitalap0
2a871d22.jpg
Karakter
Mallorie Bardas-Bellic
170px-MallorieBardas-GTAIV.jpg
Megjelenik: Grand Theft Auto IV
Teljes név: Mallorie Bardas-Bellic
Becenév: Mal
Mrs Bellic
Státusz: Életben
Neme:

Születési idő: 1979 (29 éves)
Születési hely: Puerto Rico
Otthon: Észak Bohan, Liberty City
Származás: 900px-Flag of Puerto Rico.svg-1-.png Puerto Rico-i
Család: Roman Bellic (férje)
Niko Bellic (sógora)
Ismeretlen unokatestvér
Ismeretlen gyermek
Fő kapcsolatok: Roman Bellic
Niko Bellic
Vladimir Glebov (korábban)
Elizabeta Torres
Manny Escuela
Michelle
Szinkronhang: Elena Hurst

„Remélem te nem vagy olyan beszari, mint a kuzinod.”
Mallorie mondja Nikónak.[src]

Mallorie Bardas-Bellic egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto IV-ben jelenik meg főszereplőként. Ő Roman Bellic barátnője, később pedig a felesége.

Életrajz Szerkesztés

Élete 2008-ig Szerkesztés

Mallorie Puerto Ricóban született, később átköltözött Liberty City Észak-Bohani részébe. Néha Manny Escuelanak dolgozik táncosként Észak-Bohanban és Roman Bellic alkalmazottja a taxicégnél. Mallorie-t kétszer tartóztatták le. Először 1998-ban szabálytalan autó használatért, majd 2002-ben amiért marihuána befolyása alatt állt.

2008 Szerkesztés

MallorieBardas-GTAIV-ThreesACrowdPed-1-.jpg

Mallorie a Three's a Crowd misszió során.

2008-ban (Grand Theft Auto IV) Roman unokatestvére észreveszi, hogy Mallorienek viszonya van Vladimir Glebov-al, de csak mert Vlad megígérte, hogy ha lefeküdt Mallorievel akkor elfeledi Roman tartozását. Bár Niko többször is figyelmezteti Vladot, hogy tartsa távol magát tőle, Vlad fittyet hány a fenyegetésnek. Végül Roman látja, hogy Vlad autója parkol Mallorie háza előtt, és összerakta magában a képet. Roman segítséget kér Nikótól, de amikor Niko mondja, hogy már gyanakodott, akkor csak azt éri el vele, hogy Roman még idegesebbnek és elárultnak érzi magát. Niko eldönti, hogy egyszer s mindenkorra véget vet ennek az ügynek. Bár Roman úgy tűnik, hogy békésebb módon akarja ezt az ügyet megoldani, és forrófejű tökfejnek hívja Nikót, miután fejbe lőtte Vladot.

Később a játékban Niko azt mondja, Mallorienek, hogy nem ő ölte meg Vladot mérgében, Roman volt hirtelen haragjában és féltékenységében és, hogy Niko segítette megszabadulni a testtől. Amikor Mallorie elmondja, hogy támogatni fogja Romant, Niko azt mondja neki, hogy Roman egy régimódi romantikus ember.

Miután Dimitri megsemmisíti Roman taxicégét és lakását, Mallorie unokatestvére megengedi, hogy Roman és Niko az ő házában lakhasson. Mallorie bemutatja Nikót Manny Escuela-nak és Elizabeta Torres-nak. Később Mallorie felhívja Nikót, hogy elmondja neki, hogy Romant elrabolták, viszont Niko megmentette őt.

A játék végén összeházasodik Romannal és felfedi, hogy terhes. A játék végén a Bosszú befejezésben, Roman elmondja Nikónak, hogy lányuk fog születni, és Kate McReary-ről (akit Jimmy Pegorino lőtt le a esküvőn) fogják elnevezni. Az Üzlet befejezésben Mallorie özvegy lesz (Romant lelőtték és meghalt, amikor Niko leakarta fegyverezni a bérgyilkost) és elmondja Nikónak, hogy Ifjabbik Roman apa nélkül fog felnőni. Niko megígéri, hogy a fiának soha semmiben nem kell majd nélkülöznie.

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:Bardas
Keresztnév:Mallorie
Kor:29
Születési hely:Puerto Rico
Horvátozás:
  • Puerto Ricó-i kábítószer-kereskedőkhöz köthető Dél Bohanban
Bűntények:
  • 1998 - Jogosulatlan jármű használata
  • 2002 - Marihuána használata
Megjegyzések:
  • Észak Bohan-i Puerto Ricó-i származású.
  • A családi kötelékei kábítószer-kereskedőkhöz köthető.
  • Letartóztatták több tartozási díj miatt.
  • Hove Beach-nél dolgozik.

Küldetések, melyekben megjelenik Szerkesztés

GTA IV

Apróságok Szerkesztés

  • Habár Henrique Bardas-nak is ugyan az a család neve, mint Mallorienek, valószínűtlen, hogy kapcsolatban állnak, mert Mallorie Puerto Ricói, Henrique pedig dominikai származású. Elképzelhető viszont, hogy nagyon távoli rokonok.
  • A Hostile Negotiation az egyetlen küldetés, ahol Mallorie a küldetésadó.
  • Mallorie sok baj hozott már Niko fejére, amikor Lefeküdt Vlad-al és Niko megölte őt, akkor Mikhail elfogta őt, és dolgoznia kellett neki, ami végül úgy zárult, hogy Dimitri Rascalov elárulta Nikot. A másik az volt, amikor Nikot összehozta Michellel, arról nem tudva, hogy Michelle a kormánynak dolgozik, akit azért küldtek, hogy kémkedjen Niko után, ami ahhoz vezetett, hogy akarata ellenére kellett dolgoznia a Nemzetbiztonsági hivatalnak. A harmadik amikor csatlakoztatta Elizabetához, aki megölte Manny Escuelát és 300 év letöltendőt kapott a börtönben. Az egyetlen ok, hogy Nikót nem csukták le emiatt, hogy ő akkor már a Nemzetbiztonsági Hivatalnak dolgozott.
  • Az egyetlen küldetés, ahol külsőleg megjelenik az a Three's a Crowd misszió.

Galéria Szerkesztés

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki