Wikia

GTA wiki

Mallorie Bardas

Vitalap0
1 429pages on
this wiki
2a871d22.jpg
Karakter
Mallorie Bardas-Bellic
170px-MallorieBardas-GTAIV.jpg
Megjelenik: Grand Theft Auto IV
Teljes név: Mallorie Bardas-Bellic
Becenév: Mal
Mrs Bellic
Státusz: Életben
Neme:

Születési idő: 1979 (29 éves)
Születési hely: Puerto Rico
Otthon: Észak Bohan, Liberty City
Származás: Puerto Rico-i
Család: Roman Bellic (férje/elhunyt, üzlet)
Niko Bellic (sógora)
Ismeretlen kuzin
Ismeretlen Fiú/Lány
Fő kapcsolatok: Roman Bellic
Niko Bellic
Vladimir Glebov
Elizabeta Torres
Manny Escuela
Michelle
Szinkronhang: Elena Hurst

„Remélem te nem vagy olyan beszari, mint a kuzinod.”
Mallorie mondja Nikonak.[src]

Mallorie Bardas-Bellic egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto IV-ben jelenik meg. Ő a 29 éves régi barátnője vőlegényének, Roman Bellicnek és később a felesége.

ÉletrajzSzerkesztés

Élete 2008-igSzerkesztés

Mallorie Purto Ricoban született, később átköltözött Liberty City Észak-Bohani részébe. Néha Manny Escuelanak dolgozik táncosként Észak-Bohnaban és Roman alkalmazottja a taxicégnél. Mallorie-t kétszer tartóztatták le: 1998-ban szabálytalan autó használatért és 2002-ben amiért marihuána befolyása alatt állt.

2008Szerkesztés

2008-ban (Grand Theft Auto IV) Roman kuzinja észreveszi, hogy Mallorienek viszonya van Vladimir Glebov-al, de csak mert Vlad megígérte, hogy ha lefeküdt Mallorievel akkor elfeledi Roman tartozását. Bár Niko többször is figyelmezteti Vladet, hogy tartsa távol magát tőle, Vlad fittyet hány a fenyegetésnek. Végül Roman látja, hogy Vlad autója parkol Mallorie háza előtt, és összerakta magában a képet. Roman segítséget kér Nikotól, de amikor Niko mondja, hogy már gyanakodott, akkor csak azt éri el vele, hogy Roman még idegesebbnek és elárultnak érzi magát. Niko eldönti, hogy egyszer s mindenkorra véget vet ennek az ügynek. Bár Roman úgy tűnik, hogy békésebb módon akarja ezt az ügyet megoldani, és forrófejű tökfejnek hívja Nikót, miután fejbe lőtte Vladet. Később a játékban Niko azt mondja, Mallorienek, hogy nem ő ölte meg Vladet mérgében, Roman volt hirtelen haragjában és féltékenységében és, hogy Niko segítette megszabadulni a testtől. Amikor Mallorie elmondja, hogy támogatni fogja Romant, Niko azt mondja neki, hogy Roman egy régimódi romantikus ember.

Miután Dimitri megsemmisíti Roman taxicégét, Mallorie unokatestvére megengedi, hogy Roman és Niko az ő házában lakhasson. Mallorie bemutatja Nikot Manny Escuela-nak és Elizabeta Torres-nak. Később Mallorie felhívja Nikot, hogy elmondja neki, hogy Romant elrabolták, de Niko kimenekíti őt. A játék végén összeházasodik Romannal és felfedi, hogy terhes. A játék végén a Bosszú befejezésben, Roman elmondja Nikonak, hogy lányuk fog születni, és Kate McReary-ről (akit Jimmy Peogrino lőtt le a esküvőn) fogják elnevezni. Az Üzlet befejezésben Mallorie özvegy lesz (Romant lelőtték és meghalt, amikor Niko leakart fegyverezni egy bérgyilkost) és elmondja Nikonak, hogy ifj. Roman apa nélkül fog felnőni. Niko megígéri, hogy a fiának soha semmiben nem kell majd nélkülöznie.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA IV

ApróságokSzerkesztés

  • Habár Henrique Bardas-nak is ugyan az a család neve, mint Mallorienek, valószínűtlen, hogy kapcsolatban állnak, mert Mallorie Puerto ricoi, Henrique meg dominikai származású. Vagy lehet, hogy nagyon távoli rokonok.
  • Hostile Negotiation az egyetlen küldetés, ahol Mallorie a küldetésadó.
  • Mallorie sok baj hozott már Niko fejére, amikor Lefeküdt Vlad-al és Niko megölte őt, akkor Mikhail elfogta őt, és dolgoznia kellett neki, ami végül úgy zárult, hogy Dimitri Rascalov elárulta Nikot. A másik az volt, amikor Nikot összehozta Michellel, arról nem tudva, hogy Michelle a kormánynak dolgozik, akit azért küldtek, hogy kémkedjen Niko után, ami ahhoz vezetett, hogy akarata ellenére kellett dolgoznia a Nemzetbiztonsági hivatalnak. A harmadik amikor csatlakoztatta Elizabetához, aki megölte Manny Escuelat és 300 év letöltendőt kapott a börtönben. Az egyetlen ok, hogy Nikot nem csukták le emiatt, hogy ő akkor már a Nemzetbiztonsági Hivatalnak dolgozott.
  • Az egyetlen küldetés ahol külsőleg megjelenik az a Three's a Crowd.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/wiki/Mallorie_Bardas

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki