Fandom

GTA wiki

Malc

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

„Franca, hallottam a testvérekről, de hallottam azokról a ribancokról is. És ennek a munkának... (szimatol) ribanc szaga van.”
Malc.[src]

Malcolm (stáblistában "Malc") egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy főbb szereplőként jelenik meg a The Lost and Damnedben.

Malc szinkronhangja Walter T Mudu, aki King Courtney, és D-Ice szinkron hangja is a Grand Theft Auto III-ban.

Leírás Szerkesztés

Malc az Uptown Riders Motorkerékpár Klub tagja.

Malc vezetékneve sose derül ki a játékban. Johnny egyszer Malcoolmnak nevezi őt.

Malc egy a kevés karakter közül, aki nem szerepel az LCPD Adatbázisban. Mindazonáltal, már követett el bűntetteket.

Történet Szerkesztés

The Lost and Damned eseményei Szerkesztés

Tárulás a Lostal Szerkesztés

Az Uptown Riders motorkerékpárbandának a tagja, Malc és DeSean társult jim Fitzgeraldal és Jim bemutatta őket a Lost MC vezetőjének Johnny Klebitznek, Malc ellátta Johnnyt jó-néhány csőbombával, amit arra használt, hogy megsemmisítse az Angel of Death néhány furgonját.

Munka Elizabeta Torresal Szerkesztés

Jim bemutatta Malcet Elizabeta Torresnak, aki megbízta Johnnyt Malcet, DeSeant, és más Uptown Riders tagokat eg munkával, hogy lopják el az Angel of Death furgonját. Elmentek a Dukes-Bohan hídhoz, ahol a négy vámbódét magukévá tették, hogy ellophassák a heroinnal teli furgont. Ellopták a furgont és elvitték az egyik Bohanben lévő garázsba.

Idővel később Johnny, Malc és DeSean megint munkát kap Torrestől, hogy adjanak el valami anyagot. Mindazonáltal az üzletelők úgy döntenek, hogy kirabolják Malcet, emellett meg felrobbantják Johnny motorját, de a rablás nem sikerült. Johnny Malc mögé ült egy Assault Shotgunnal, aztán végül mindhármójuknak sikerült megszökni az LCPD tisztviselőktől.

Roman Bellic elrablása Szerkesztés

Johnny felhívja Malcet, hogy segítsen neki elrabolni Roman Bellicet, mert Johnny tudta, hogy egyedül nem menne és nem engedhetné meg a többi Lost tagnak, hogy tudják mire készül. Malc ellátta őt egy autóval és elmentek Brokerba a szerencsejátékházba, ahol elfogták Romant, a kocsi hátsó részére rakták és elvitték őt egy bohani raktárhoz.

Bár Johnny ebben a küldetésben felhívja Malcet, Malc kapcsolata sosincs benne Johnny telefonkönyvében.

Véletlen találkozások Szerkesztés

Malc később megint találkozik Johnnyval, miközben Malc a motorját szereli. Malcről és DeSeanről úgy tudták, hogy együtt szórakoznak, de ez sosem derült ki. Malc azt gondolta, hogy DeSean a csajával van, de biztos akart lenni abban, hogy nem történt baja. Ezért ő és Johnny elmentek felkutatni DeSeant. Eközben Malc kapott egy hívást DeSeanttől, aki azt mondta, hogy meglőtték őt egy motorverseny közben. A duó elment DeSean irányába ahol megtudják, hogy nem sérült meg annyira, de még van néhány golyó a karjában egy Fűrészelt-vadászpuskától. Johnny és Malc és DeSean úgy döntenek, hogy visszamennek a versenyzőkhöz és megölik őket.

Később Johnny megint találkozott Malcel, ahol Johnny ismét Malc japán sportmotorjáról viccelődött. Malc végül kihívta Johnnyt egy versenyre, amibe Johnny beleegyezett. A kettő egymás mellett lévő kezdőhelyről indultak. A verseny vége után, újra szétválnak útjaik.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

The Lost and Damned

Karakter előzetes Szerkesztés

Grand Theft Auto The Lost and Damned - Malc00:28

Grand Theft Auto The Lost and Damned - Malc

Véletlen találkozások Szerkesztés

GTA The Lost and Damned - Random Character 2 - Malc 2 Missions (1080p)10:21

GTA The Lost and Damned - Random Character 2 - Malc 2 Missions (1080p)

Apróságok Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Malc

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki