FANDOM

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp
BANDA
Lupisella bűnügyi család
170px-UnseenCharacter-1-
Játékok: Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
Grand Theft Auto Chinatown Wars
Helyszínek: Bohan
Little Italy, Algonquin
Vezetők: Vincent Lupisella
Mark Lupisella
Típus: Olasz-amerikai maffia család
Kapcsolatok: A Bizottság
Fegyverek: Kés
Pisztoly
SMG
Uzi
Harci vadászpuska
Üzletek: Gengszterség
Tagok: Vincent Lupisella
Mark Lupisella
Sonny Honorato (elhunyt)
Moe Schwartz

A Lupisella bűnözési család a negyedik legerősebb maffiacsalád a Liberty Cityben lévő Bizottságnál. A Lupisella család Bohanben, Liberty Cityben működik, a Grand Theft Auto IV eseményei során.

Történelem Szerkesztés

A Lupisella bűnözési család egyike volt az öt eredeti olasz bűnszövetkezeteknek, amelyek alakultak Liberty Cityben a 20. század elején, egy olyan időszakban, amelynek során a Lupisella alapított egy uniót a Gambettikel, Pavanokal, Messinakal és Ancelottikal, ez volt az úgynevezett Bizottság. Évekkel később, a Lupisella lett a negyedik legerősebb, vagy pedig a második leggyengébb család az Ancelottik mögött.

A család gyökerei többnyire ismeretlenek, bár az 1950-es években a család élén Vincent Lupisella volt, aki harcolt és ikertestvérét meggyilkolta a család vezetése érdekében, ami azt jelzi, hogy a bűnszervezetnek legalább egy vezetője volt Vincent előtt, ami azt jelentette, hogy az ifjú éveiben vált a család vezetőjévé, amikor az öt család fegyverszünetet kötöttek. Uralkodása alatt a Lupisellák hitték, hogy irányítani sok nagy ütő a városban.

Végül, Vincent úgy döntött, hogy visszavonul, valószínűleg azért, mert ő Alzheimer korban szenvedett, és őt az unokaöccse, Mark követte. Sokan még mindig azt hiszik, hogy Vincent a felelős, ami azt jelzi, hogy Markot csak nemrég nevezték ki Donak. Az ő alacsony IQ-ja és az erőszakossága miatt, Mark megkapta a "Loopy" becenevet.

A Lupiselláknak is volt egy Sonny Honorato nevű bérgyilkosuk, Honorato dolgozott a család egyik bérgyilkosaként, annak ellenére, hogy öreg volt már, de 2008-ban azt mondták, hogy meghalt. Figyelemre méltó társult tagja volt még Honorato mellett Moe Schwartz is, aki Honoratoval ellentétben, nem volt teljes jogú tagja a családnak, mert zsidó származású. Dolgozott, mint egy könyvelő a családnak, így az egyetlen Liberty City bűnügyi szindikátus, hogy a szövetségi kormány képtelen volt adószabálytalanságokkal támadni.

Tagok és szövetségesek Szerkesztés

Tagok Szerkesztés

  • Vincent Lupisella - hivatalosan is visszavonult, a család eredeti Donja, a pletykák szerint még mindig ő áll a család élén.
  • Mark Lupisella "Loopy" - Vincent Lupisella unokaöccse, aki hivatalosan a jelenlegi Don, ennek ellenére széles körben elterjedt, hogy Vincent a családfő.
  • Sonny Honorato - (elhunyt), a család fő bérgyilkosa, az öreg kora ellenére.

Szövetségesek Szerkesztés

  • Moe Schwartz - 69, intelligens idős könyvelő olasz-zsidó származású, nem hivatalosan tanácsadó az ő vegyes származása miatt.
  • Dani Lupisella - Mark Lupisella lánya.

Hatások Szerkesztés

A Lupisella család alapja lehet a Lucchese bűnözési család, amely egyike az öt New York-i családnak és a székhelye Lower West Manhattan (Algonquin) és Délkelet Bronx (Bohan).

Apróságok Szerkesztés

  • Ők az egyetlen maffia család, hogy nem jelenik meg minden játékban, csak említik őket az LCPD adatbázisban. Azonban lehet, hogy esetleg megjelenés tanúsítottak a The Ballad of Gay Tonyban, a Drog Háborúk során.
  • Luis Lopez azt mondja, hogy volt kapcsolata, és kapcsolatban van Dani Lupisellaval, Mark Lupisella lányával.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Lupisella_crime_family

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki