Fandom

GTA wiki

Luca Silvestri

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Luca Silvestri egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakter a Grand Theft Auto IV-ben.

Háttér Szerkesztés

Luca a Pegorino Family egyik embere, akiket James Pegorino vezetett. Luca meghitt barátja és szintén üzlettársa volt Johnny Barbosának és Joe DiLeónak, akik szintén a banda tagjai voltak. Ő Ray Boccino egyik hulladékgyűjtő embere, és a feladata, hogy gyűjtse a szemeteszsákokat, amiket gyémántokkal töltöttek meg.

GTA IV eseményei Szerkesztés

Lucával és társaival először a Taking in the Trash küldetésben találkozhatunk, amikor Ray elküldte Niko Bellicet, hogy hozza el a gyémántot, amit Johnny Klebitz, a TLAD-ban a Diamonds in the Rough küldetésben szerzett meg Algonquinban (míg ez a küldetés a TBOGT-ban a Frosting on the Cake misszió volt). A négyest lesből megtámadták azonosítatlan támadók (talán Gay Tony társai), de elmenekültek. Miután felszívódtak, Dileo a többi barátjával egyetemben elárulta Boccinót és Bellicet azáltal, hogy a pénzt saját maguknak akarták megtartani (megemlítették, hogy ők Las Venturasba szerettek volna menni), de Nikó megölte őket és Raynek visszakövetelte a gyémántokat.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA IV

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:Silvestri
Keresztnév:Luca
Kor:30
Születési hely:Alderney City, Alderney
Horvátozás:
  • Pegorino Bűnügyi Szindikátus
Bűntények:
  • 1993 - Géprablás
  • 1995 - Fegyveres rablás
  • 1997 - Emberölés
Megjegyzések:

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki