Fandom

GTA wiki

Lowriders: Custom Classics

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V.png
DOWNLOADABLE CONTENT
Lowriders: Custom Classics
Game(s) Grand Theft Auto Online
Bejelentve March 14, 2016[1]
Megjelenés March 15, 2016[2]
Előző DLC: Következő DLC:
GTA Online: Be My Valentine GTA Online: Further Adventures in Finance and Felony

A Lowriders: Custom Classics egy tartalmi bővítés a Grand Theft Auto Online-hoz, amely 2016. március 15-én jelent meg.

Leírás Szerkesztés

A Lowriders: Custom Classics 5 tuningolható autót adott a Benny's Original Motor Works kínálatához, egy új normál autót, új ruházatokat, fegyvereket(Compact Rifle és Double Barreled Shotgun) és két új Adversary Modes-ot (Sumo és Inch By Inch).

A Lowriders trailerének a végén elhangzik, hogy "több lowrider is jön még", utalva a később megjelenő járművekre.

Tartalom Szerkesztés

Job-okSzerkesztés

Két új Adversary Modes:

  • Sumo
  • Inch By Inch[3]

Karakter személyre szabásSzerkesztés

„Now is the time to update your wardrobe with a host of new clothing options that will have you looking fresh at your next car meet. From lowrider street to workwear, there are plenty of new looks to try out. New tattoo designs are also available at parlours across Los Santos, or try a fresh new haircut to keep up with the latest trends.”
In-Game loading screen notices

Új ruházat, hajstílusok.

JárművekSzerkesztés

Hat új jármű, csak a Grand Theft Auto Onlinehoz:

Kép Név Leírás
FactionCustomDonk-GTAO-front.png Faction Custom Donk A Faction Custom hi-rider változata.
SlamvanCustom-GTAO-front.png Slamvan Custom A Slamvan egyedi változata.
VirgoClassic-GTAO-front.png Virgo Classic Visszatérő a GTA IV-ből, "Virgo Classic" néven.
VirgoClassicCustom-GTAO-front.png Virgo Classic Custom A Virgo Classic lowrider változata.
200px Tornado Custom A Tornado egyedi változata, 2016. április 4-én jelent meg[4].
MinivanCustom-GTAO-front.png Minivan Custom A Minivan egyedi változata, 2016. április 12-én jelent meg[3].
SabreTurboCustom-GTAO-front.png Sabre Turbo Custom A Sabre Turbo egyedi változata, 2016. április 19-én jelent meg[5] [6].
Megjegyzés: a 'Custom' változatok nem vehetőek meg a weboldalakon, a standard változatokra megvehető fejlesztések.

Fegyverek Szerkesztés

„Whether rapid fire or stopping power is your preference, you'll find new weapons to suit your needs down at Ammu-Nation. The Compact Rifle can give you a new option for running and gunning while the Double Barrel Shotgun is simple math, twice the barrels means twice the carnage.”
In-Game loading screen notices

Két új fegyver:

Kép Név Leírás
Double Barreled Shotgun A kétcsövű shotgun a Grand Theft Auto: Chinatown Warsból.
Compact Rifle A Compact Rifle az Assault Rifle rövid változata.

EgyebekSzerkesztés

KépekSzerkesztés

Promóciós poszterekSzerkesztés

VideókSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

  1. New Inventory Coming Tomorrow to Benny's Original Motor Works. Rockstar Newswire (March 14, 2016).
  2. GTA Online Lowriders: Custom Classics Now Available. Rockstar Newswire (March 15, 2016).
  3. ^ 3,0 3,1 GTA Online Inch by Inch Adversary Mode & Vapid Minivan Custom Now Available. Rockstar Newswire (April 12, 2016).
  4. GTA Online Tornado Week: Lowrider Bonuses, New SUMO Maps - and the Tornado Custom Arriving Tuesday. Rockstar Newswire (April 1, 2016).
  5. Sabre Week (April 15 - 21): Property Discount, RP Bonuses AND The New Declasse Sabre Turbo Custom Available Tuesday. Rockstar Newswire (April 15, 2016).
  6. Declasse Sabre Turbo Now Available to Customize at Benny's. Rockstar Newswire (April 19, 2016).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki