Fandom

GTA wiki

Louise Cassidy-Williams

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Louise Cassidy-Williams egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto: Vice City Stories egyik főszereplője.

LeírásSzerkesztés

A családneve alapján, ő Phil Cassidy és Mary-Jo Cassidy testvére, Marty Jay Williams felesége és Mary-Beth Williams anyja és Victor Vance szerelme.

A játék elején Louise egy lakókocsiparkban lakik a férjével, de egyre boldogtalanabb és retteg a férje mellett élni, ezért később elköltözik Martytól, a testvéréhez Mary-Johoz, Little Havannaba. Azonban Marty emiatt elrabolja Louiset, de Victor szerencsére megmentette őt és megölte Martyt. Később Jerry Martinez emberei rabolják el őt, akik meg is sebesítik, de Victor ismét megmentette őt és kórházba viszi őt.

Nem sokkal azután, hogy kiengedték a kórházból Louiset ismét elrabolták, ezúttal a Mendez Kartell tagjai rabolták el, Armando Mendez parancsára. Mire Victor és Lance megérkezik a Mendez testvérek házába, addigra már Armando halálosan megsebesítette őt és Louise nemsokára belehal a sérüléseibe. Utolsó kívánsága az volt, hogy a lányát Mary-Jo Cassidy nevelje tovább.

Küldetések, amelyekben szerepeltSzerkesztés

GTA Vice City Stories

ApróságokSzerkesztés

  • Van egy rózsa tetoválása a bal mellén.
  • Van egy másik hajszíne és egy frizurája az első trailerben.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Louise_Cassidy-Williams

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki