Fandom

GTA wiki

Los Santos Vagos-Varrios Los Aztecas háború

1 776pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Sc1ynsx7.png
Los desperados-1-.jpg

Az Aztecas tagjai és Carl a háború ideje alatt.

A Los Santos Vagos-Varrios Los Aztecas háború egy konfliktus volt a Grand Theft Auto: San Andreasban, melyet két hispániai banda vívott egymással Los Santosban. A háború végső szakaszában a Grove Street Család is részt vett.

A háború előtt Szerkesztés

Egy bizonyos ponton a GTA San Andreas eseményei előtt, a két spanyol banda között félreértés alakult ki, amely később szikrázó véres versengéshez vezetett. Pontosan nem lehet tudni, hogy a konfliktus mikor kezdődhetett meg a Vagos, illetve az Aztecas között, de feltétezhetően valamikor a 80-as évek vége felé indulhattak meg a harcok.

A háború kezdete Szerkesztés

A játék legelején a Vagosok sokkal erősebbek voltak, mint az Aztecasok, mivel a Vagosok uralták Dél-Közép Los Santos északi és keleti részét, míg az Aztecasok csak a délnyugati részét uralták. Később a játékban a banda vezetője Cesar Vialpando elhagyja a várost Carl Johnsonnal együtt, ezáltal a Ballas és szövetségese a Vagos elfoglalja az összes bandaterületet a városban. Mire a duó visszatért, a Vagos átvette az irányítást az Aztecas területei fölött.

A háború vége Szerkesztés

A Los Desperados misszióban Cesar, Carl és három magas rangú Aztecas tag (Hazer, Sunny, Gal) ismét harcol a Vagossal az El Coronai lakóházaknál, a küzdelem a vasútállomástól egészen Cesar házáig tartott. Ez a konfliktus végül rengeteg Vagos tag halálával végződött, miközben az Aztecas ismét elkezdte uralni El Coronát és a szomszédos területeket, így a harcoknak vége lett.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki