Fandom

GTA wiki

Lola Del Rio

1 776pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Lola Del Rio (Rockstar Games Social Club nevén Lollipop Girl) munkáját tekintve prostituált, aki feltűnik a Grand Theft Auto IV-et reklámozó artworkökön, csakúgy, mint a játék dobozos kiadásának borítóképén is.

BemutatásSzerkesztés

Minden képen, ahol a karaktere fellelhető - beleértve a dobozos kiadás borítóképét is - a jobb kezén hat ujj található, ez azonban csak rajzolási hiba. 2007. októberében egy róla készült kép került fel a New York-i SoHo egyik épületének oldalára a játék reklámozásának céljából. Bár a játékban nem található meg személyesen, neve felfedezhető az LCPD weblapján. A profilja szerint általában Star Junction körül tartózkodik, de gyakran Algonquin kikötőjében tölti az idejét. Egyike azon női karaktereknek a játékban, akik csak reklámozási céllal lettek megalkotva, azonban a játékba végül nem kerültek be.

LCPD adatközponti információkSzerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:Del Rio
Keresztnév:Lola
Kor:22
Születési hely:San Fierro
Kapcsolatok:
  • Nincs
Bűncselekmények:
  • 2003 - Prostitúció
  • 2005 - Nyilvános bujaság
  • 2007 - Prostitúció
Jegyzetek:
  • Feltételezhetően Liberty Citybe szökött San Fierróból, hogy színpadi karrierjét hajszolja.
  • Az első prostituáltak egyike, akik visszatértek Star Junctionbe, miután az családbarát területté lett nyilvánítva.
  • Gyakran látható, amint piros nyalókát forgat a szájában.

Apróságok Szerkesztés

  • Lola sokféleképpen hasonlítható a Grand Theft Auto III Mistyjéhez. Mindketten prostitúcióra adták a fejüket, és mindkettejüket felhasználták a játék reklámozása érdekében. Nagy különbség azonban, hogy Lolával szemben Misty ténylegesen be is került a játékba.
  • A Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City lemezes verziójának megvásárlása esetén a tokban megtalálható Gracie Ancelotti, Lola Del Dio és Joni képe a Liberty Cityt ábrázoló térkép hátoldalán.
  • A Grand Theft Auto: Chinatown Wars játékban, amikor a néger drogdílerek éppen árulnak, az utcán hallható egy ilyen mondat, mint "A drogot egy szakadt ribanctól húztam le, aki Star Junction körül tanyázik". A hízelgő megnevezés utalhat Lolára, hiszen a rendőrségi feljegyzésekből tudjuk, hogy gyakran tényleg ott lelhető fel.
  • A játék PC-s kiadásában található poszteren már ki van javítva a hiba, miszerint a jobb kezén hat ujj volt található.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki