Fandom

GTA wiki

Logger Beer

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Üzlet
Logger Beer
Logger-GTAVCS-logo.png
BAWSAQ: Increase-BAWSAQ.svgSteady-BAWSAQ.svgDecrease-BAWSAQ.svgLOG
Tagline(s): "A sör, ami kivágta az erdőket
Típusa: Szeszfőzde
Alapítva: 1874
Megjelenik: Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V

A Logger Beer (= favágó sör) egy kitalált alkoholos ital a GTA játékokban. Megjelenik a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban, a Grand Theft Auto: San Andreas rádiós reklámjaiban , a Grand Theft Auto: Liberty City Stories borítóján egy Ammu-Nation reklám részeként (a Redwood Cigarettesszel együtt), és Steed teherautókon a Grand Theft Auto IV és Grand Theft Auto V játékokban.

A reklámszlogen szerint ez "A sör, ami kivágta az erdőket".

2013-ban a céget felvásárolta a Ma Ha Ling Beverage of Shanghai 4.2 milliárd dollárért. A GTA V-ben Logger üvegekből csinálták a Molotov koktélokat a Cherenkov Vodka üvegei helyett. A Logger Light is látható néhány Benson teherautó oldalán. A GTA IV-ben a vállalatnak saját márkaboltja van a Beaumont Avenue és a Guantanamo Avenue sarkán Bohan Industrial részén.

Light változatSzerkesztés

A sör diétás változata a Logger Light. Megjelenik a Grand Theft Auto V-ben, és a reklámja hallható a San Andreas rádióin. A rádióreklámból kiderül a másik szlogen, a "Best served with your sister" (Legjobb a húgoddal felszolgálva) eredete, ugyanis a reklámhang szerint úgy berúgott, hogy nem tudta megkülönböztetni a húgát a feleségétől.

Logger c vert.png
Logger02 c.png

Reklám a GTA IV-ben

ÉrdekességSzerkesztés

  • A más italoknál szokásos "since 1874" felirat helyett a címkéken "born 1874" áll.
  • A "Light" változat NEM alkoholmentes, hanem diétás - nem hízlal.
  • A Logger Beer kabalája egy mókus. 2013-ban azonban már egy favágó, aki Paul Bunyanra hasonlít.
  • Cletus Ewing második küldetése közelében látható egy nagy favágó szobor egy hordó Logger Beerrel.
  • A Weazel News szerint a "Logger Beer is made by rednecks, for rednecks" (~parasztoktól parasztonak).
  • Janet, a Yellow Jack Inn pultosa mindig Logger Beer pólót hord.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki