Fandom

GTA wiki

Loco Egyesület

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png
BANDA
Loco Egyesület
Loco Syndicate-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto: San Andreas
Helyszínek: San Fierro (?-1992)
Vezetők: Mike Toreno (korábban)
Típus: Bűnügyi szindikátus
Ellenségek: Da Nang Boys
San Fierro Triádok
Carl Johnson
Kapcsolatok: Ballas
San Fierro Rifa
Big Smoke Ez a karakter elhunyt
RyderEz a karakter elhunyt
Carl Johnson (korábban)
Jármű(vek): Vincent
Washington
Broadway
Fegyverek: Micro SMG
AK-47
Pisztoly
M4
Üzletek: Kábítószer-kereskedelem
Prostitúció
Korábbi helyszínek: Yay Factory
Élvezetek Dómja Klub
Tagok: Mike Toreno (korábban)
T-Bone MendezEz a karakter elhunyt
Jizzy B.Ez a karakter elhunyt

A Loco Egyesület egy olyan kábítószer-kereskedelemmel (elsősorban kokainnal) foglalkozó bűnszervezet, amely San Fierróban helyezkedik el, és kisebb ellenségként játszanak szerepet a játékban.

A banda mindössze három tagból tevődik össze, az egyik Jizzy B. San Fierro leghíresebb stricije, T-Bone Mendez a San Fierro Rifa vezetője, illetve Mike Toreno egy titokzatos üzletember (akiről később kiderült, hogy egy titokzatos kormány ügynöke).

Miután Carl Johnson-t száműzték Los Santosból, a Loco Egyesület egy szövetséget hozott létre az áruló Big Smoke-kal, aki hamarosan a város egyik legnagyobb drogbárójává válik, miközben elküldi jobbkezét Rydert, hogy üzletet kössön a banda tagjaival a vidéki Angel Pine városában.

A Loco Egyesület volt a legnagyobb szervezet San Fierróban mielőtt Carl megölte Jizzy-t, illetve Mendezt és Rydert. Haláluk után a bűnszervezet feloszlott, miközben Big Smoke San Fierróba érkező drogszállítmányai is megszűntek.

A játékból kiderül, hogy Mike Toreno a szindikátus agya és vezetője, ő hozza meg a döntéseket, és ő tartja a kapcsolatot a latin és dél-amerikai kábítószer-szervezetekkel. T-Bone az izomagy, aki Mike megrendeléseiről, ügyintézéseiről gondoskodik és az ajánlatokat hajtja végre, illetve a bandájával védelmet biztosít a szindikátusnak, Jizzy pedig a csoport arca és karizmája, aki az egyéb üzleti adásvételeket bonyolítja le. Mike és T-Bone részesedése 40%, míg Jizzy részesedése mindössze 20% (a játékban lehet is látni az egyik misszióban, ahogy Jizzy panaszkodik T-Bonenak a 20% végett).

T-Bone Mendeznek köszönhetően a Loco Egyesület szoros kapcsolatban áll a helyi mexikói utcai bandával a San Fierro Rifával. A Loco Egyesület gyakran alkalmazza a Rifa tagjait védelmi célból és többször ők végzik el a piszkos munkákat is, mint például a megmaradt drogok értékesítését az utcákon.

A szindikátus valószínűleg kokaint csempészik San Fierro repteréről és kikötőjéből. Innen forgalmazzák és értékesítik a kokaint az üzleti partnereknek - köztük Big Smokenak is. Big Smoke ezután eladja a kokaint Los Santos utcai bandáinak, akik aktívan részt vesznek a kábítószer-kereskedelemben, mint például a Ballasnak és Vagosnak. Feltételezik, hogy a Rifa tagjai eladják a terméket a Vagosnak a Wrong Side of the Tracks misszió elején.

A szindikátus kapcsolatba hozható Big Smoke Crack birodalmával, Big Smoke egy pénzzel teli futárt küld minden szerdán és szombaton Los Santosból San Fierróba, hogy üzletet kössön a Loco szindikátussal, aki visszatér később Los Santosba Big Smokehoz kokainnal. A Loco Egyesület működtetett egy crack/drog laboratóriumot Dohertyben, melyet Carl Johnson pusztított el a Yay Ka-Boom-Boom misszióban.

Küldetések, melyekben szerepelenek Szerkesztés

GTA San Andreas

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki