Fandom

GTA wiki

Little Havana

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Little Havana Vice City egyik kerülete. A nyugat szigeten fekszik, Vice Port, Escobar International Airport, Little Haiti szomszédságában és hídon keresztül a Starfish Island mellett.

Little Havana Miami azonos nevű kerületéről kapta a nevét.

LittleHavana Map.jpg

LeírásSzerkesztés

1984Szerkesztés

A lakossága 1984-ben 2,608 fő, és itt található négy Empire Building is.

A Grand Theft Auto: Vice City Storiesban Little Havana a Cholos banda uralma alatt áll. A kubaiak úgy tűnik, ellenségesek a Cholosszal szemben. Emellett Marty Jay Williams is harcol a Cholosszal a terület irányításáért. Mikor a Cholos raktár elpusztul Little Haitiben, a terület a kubaiak kezébe kerül, a Cholosnak nem lesz több területe.

LibreHavana.jpg

Van egy falfestmény a kubai vezérről, Umberto Robinaról az egyik falon, ahol úgy néz ki, mint Che Guevara, alatta a "Libre Havana" (Szabadítsuk fel Havanat) felirat.

1986Szerkesztés

A Grand Theft Auto: Vice City-ben, 1986-ban Little Havana a Haitians és a Cubans bandák csatatere. A kubaiak próbálják védeni a területüket haitiaktól. A kubaiak felbérlik a Vercetti Gang vezetőjét, Tommy Vercettit, hogy segítsen nekik, de ő a másik oldalnak is segített. Később a kubaiakkal elpusztítja a haiti drogüzemet.

LakosokSzerkesztés

LakásokSzerkesztés

Helyek/üzletekSzerkesztés

GTA Vice CitySzerkesztés

GTA Vice City StoriesSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki