Fandom

GTA wiki

Lil' Probe'Inn

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lil'Probe'Inn-GTASA-exterior.jpg

Lil' Probe'Inn

A Lil' Probe'Inn egy bár a Grand Theft Auto: San Andreasban.

LeírásSzerkesztés

A bár Bone Countyban található, egy kiszáradt tó mellett (amit találn a Groom Lake-ről mintáztak), nem messze az Area 69-től. Tőle keletre található Green Palms és Octane Springs. A Lil' Probe'Inn a nevadai Rachel-beli Lil' A'Le'Inn paródiája. Bent a falakon különböző UFO-kat ábrázoló fotók láthatók, San Andreas Állam térképe különféle jelzésekkel. A jelek valószínűleg UFO-tevékenységeket jelölnek - érdekesség, hogy Mike Toreno farmján is van egy ilyen térkép. Van egy Biliárdasztal is, ahol a játékos biliárdozhat. A bárban a K-Roserásió szól.

A bárral szemben egy kis lakókocsi park található, valószínűleg a nevadai Rachel település többi részét hivatott jelölni. Itt csak lepukkant Glendale autók jelennek meg. Van itt még három napelem panel, amint ugratni lehet.

FegyverekSzerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • A Lil' Probe'Inn hasonlóan van betűzve, mint az eredetije, a Lil' A'Le'Inn. Az utóbbi kiejtve "Little Alien"-nek hangzik, ugyanígy a Lil' Probe'Inn pedig "Little Probing"-nak hangzik, ami egyaránt utal szexuális behatolásra, és a hírhedt szondázásra, amikor a földönkívüliek az elraboltakba szondát tesznek a végbelükön keresztül.
Little A'Le'Inn Rachel NV 2.jpg

Lill' A'Le'Inn az eredeti

  • A konyhában be lehet jutni a Blue Hellbe, kódok nélkül, csak rá kell ugrani a sarokban álló dobozokra.
  • Egy programhiba miatt a biliárd játékos embert nem lehet hátulról lopakodva megölni.
  • Úgy tartják, a térképen megjelölt pontok valamiféle mítosszal lehet kapcsolatban. A megjelölt pontok: a folyó Shady Creeks és Back O' Beyond között, az Easter Bay Chemicals, az Area 69, a Lil' Probe'Inn, Green Palms és Arco del Oeste.
  • Néha, ha a játékos megöl egy embert a bárba, a hátsó szobába megy, majd visszatér, még több ember jelenik meg.
  • Ha a báron belül szerez a játékos körözési szintet, a rendőrök megjelennek a bárban és megtámadják a játékost.
  • Összesen 69 UFO kép van a falakon - újabb szexuális humor.
  • A bárban levő térképen még a béta verziós San Andreas látható.

Képek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki