Fandom

GTA wiki

Lifeinvader

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Üzlet
Lifeinvader
Lifeinvader-GTAV.png
Cégnév: Lifeinvader
BAWSAQ: Increase-BAWSAQ.svgSteady-BAWSAQ.svgDecrease-BAWSAQ.svgIncrease-BAWSAQ.svgSteady-BAWSAQ.svgDecrease-BAWSAQ.svg LFI
Tagline(s): A behatolás sosem volt ilyen jó
Típusa: Social Network
Alapító: Jay Norris
Vezetője: Jay Norris (korábban)
Megjelenik: Grand Theft Auto V
Helyszínek: Rockford Hills, Los Santos
Utalás: Facebook

„Szociális hálózat és adatbányász szolgáltatás. Az ok, ami miatt semmi a világon nem készül többé el.”
A LCN.com leírása.

A Lifeinvader egy online social networking szolgáltatás és vállalat a Grand Theft Auto V-ben.[1] Jay Norris alapította a szülei házában. Valós weboldalként is megtalálható itt. Az oldalon játékkuponokat is lehet szerezni. Tervezték a Lifeinvader Telefon elkészítését. Részvényeiket a Lcn-exchange.com oldalán meg lehet venni.

LeírásSzerkesztés

A Facebook paródiájaként a Lifeinvader egy népszerű közösségi oldal, melyet 2009 és 2013 között indítottak - mivel a 2008-ban játszódó GTA IV-ben még se híre, se hamva. A felhasználók hozzászólásokat írhatnak, és más felhasználókat "stalk"-olhatnak (a "like" helyett), így a saját timeline-ukon láthatják az adott felhasználó hozzászólásait. A stalk szó megfigyelést, kukkolást jelent.

Mindhárom GTA V főszereplőnek van saját Lifeinvader profilja. A történet folyamán a küldetéseikkel kapcsolatos hozzászólásokat osztanak meg rajta.

Easter Eggként Niko Bellicnek is van profilja, de azt csak Jimmy laptopjának kijelzőjén láthatjuk, a játék beli interneten nem érhetjük el. Több GTA IV karakternek is van saját profilja.

Lifeinvader TabletSzerkesztés

Lifeinvadertablet.png

A Lifeinvader tablet.

A Lifeinvader saját tablettel is rendelkezik. Nem sokat tudni róla, de láthatóan a nem túl sikeres Facebook Home telefonokat parodizálja, melyeket a Facebook használatára optimalizáltak.

A reklámja szerint a készülék egy tablet és egy Fleslight keveréke, mellyel össze lehet "Dokkolni" más felhasználókkal.

Lifeinvader MobilSzerkesztés

A tablet mellett egy telefont is piacra akartak dobni, amely az iFruit vetélytársa lehet - és adatokat lopni róla. A prototípust azonban Michael De Santa tönkretette (Lester Crest kérésére). A robbanás Jay Norris életét is elvette.

Nevezetes Lifeinvader felhasználókSzerkesztés

EmberekSzerkesztés

Cégek, településekSzerkesztés

Lifeinvader irodaSzerkesztés

LifeinvaderOffice-GTAV.png

The Lifeinvader offices.

A Lifeinvader Office épülete Rockford Hillsben található, Los Santosban. A Friend Request küldetésben be is lehet menni. A beverly hillsi Sonya Dakar Buildingről mintázták.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Jay Norris szerint a Lifeinvadernél dolgozók átlagéletkora 14,4 év.
  • Az oldal nem a jelenlegi Facebook Timeline-t, hanem a régebbi Üzenőfalat másolja.
  • A neve szójáték arra, hogy megszálljuk vele mások életét és "kukkoljuk"(stalking), egyben utal a szociális hálózatok alacsony biztonsági szintjére.
  • Az oldalon internet mémeket is parodizálnak.
  • Az irodaházban valahol egy "KEEP CALM AND CARRY ON SHARING" felirat található. Ez valószínűleg egy Pirate Bay easter egg, de méginkább utalás Steve Jobsra, akiről Jay Norrist mintázták, mert ő szerinte a "Jó művész másol - a kiváló művész lop".
  • A GTA Online-ban nem lehet elérni az oldalt, "jelenleg nem elérhető".
  • Az irodájukban van egy tábla, melyen "IAA kiskapu" felirat áll.

Gallery Szerkesztés

Külső linkekSzerkesztés

  1. A Lifeinvader oldala

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki