Fandom

GTA wiki

Liberty Tree

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LibertyTree-GTA3-logo.gif

Liberty Tree Logo

„Megtrágyázzuk az Igazságot, Természetes Értelemben.”
Az újság szlogenje.

A Liberty Tree egy újság Liberty Cityben, több Grand Theft Auto játékban. A Liberty Tree "Családi értékeket közvetít 50 éve", tehát legalább 50 éve létezik. Szlogenjeik a "Tegnap hírei ma" és a "Szaftos hírek". Minden szám $2.00-ba kerül a GTA III-ban és $1.00-ba a GTA IV-ben. Online is olvasható internet kávézókban és a rejtekhelyekn levő számítógépeken.

EseményekSzerkesztés

LibertyTreeBuilding-GTA3-exterior.jpg

A Liberty Tree épülete Staunton Islanden.

GTA Liberty City StoriesSzerkesztés

A játékhoz adott "kézikönyv" úgy néz ki, mintha a Liberty Tree egyik száma lenne. Az újság kiemelten szerepel a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban Ned Burner által, aki hitszónoknak tartja magát. A Liberty City Cathedral gyóntatószékében ad küldetéseket a játékosnak azt állítva, hogy segítenek megmenteni őt. Az első küldetés egy aktatáska megszerzése egy FBI informátortól, mielőtt az továbbadná az FBI-nak. A táskát a Liberty Tree szerkesztőségébe kell szállítani. Cipriani ezután egy gyémántokkal teli táskát lop el, majd egy tűzoltókocsi segítségével okoz káoszt a Staunton Islanden. Az utolsó küldetés három híresség (Faith W., DB-P and Black Lightman) likvidálása, akik interjúra mennek a Liberty City Free Radioba. Burner minden küldetésről ír cikket. Végül Donald Love utasítására Cipriani őt is megöli, mert szemtanúja volt Avery Carrington meggyilkolásának.

GTA IIISzerkesztés

A Liberty Tree először a Grand Theft Auto III-ban jelent meg: az azóta elhíresült Zombie Elvis Found! főcikket tartalmazó újságokat fújta a szél városszerte. A Liberty Tree (valós) weboldala a játék reklámozására jött létre. Az újságban a játék karaktereiről (is) vannak cikkek (Salvatore Leone, Toni Cipriani, Joey Leone, Luigi Goterelli, Donald Love, Barry Harcross és Miles O’Donovan polgármester).

GTA IVSzerkesztés

A GTA IV-ben látható dokumentumfilm, az A History of Liberty City szerint az első Liberty Tree újság 1835-ben jelent meg, de a polgárok problémáztak, hogy kevesebb politikai és több szaftos hírre kíváncsiak, pl. gyilkosságok.

A Grand Theft Auto IV-ben a Liberty Tree a játékbeli interneten olvasható, a Liberty Tree weboldalán. A városban történtekrő lolvashatunk cikkeket, köztük Niko tevékenységeiről. A Liberty Tree név megtalálható néhány Steed teherautón. Néhány beltérben is látható egy Liberty Tree újság, Manny Escuelaval a címlapon.

ÚjságírókSzerkesztés

3D UniverzumSzerkesztés

HD UniverzumSzerkesztés

Az újság rovatai Szerkesztés

  • Üzlet
  • Bizalmas
  • Column
  • Comics
  • Szórakozás
  • Munkaügy
  • Fórum
  • GORE
  • Horoszkóp
  • Hypocrisy
  • Életmód
  • Lottó
  • Piactér
  • Hírek
  • Rejtvények
  • Ingatlan
  • Reviews
  • Sport
  • Közlekedés
  • Utazás
  • TV műsor

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A GTA IV-ben, a beltérben megtalálható újság hibásan írja Manny Escuela nevét ("Escuella").
  • Ugyanezen újság dátuma 2005. március 3., kedd - ami szintén hibás: ez a nap csütörtök volt. További anomália, hogy a GTA IV 2008-ban játszódik.
  • Ugyanez az újság rejti a további furcsaságokat: a valós helyszíneket nevezi meg: "Bűnözés Bronxban" (Bohannak kéne lennie), és magát New York Cityt is említi, pedig a játék a New Yorkon alapuló Liberty Cityben játszódik.

KépekSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

Külső linkSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki