Fandom

GTA wiki

Liberty City Triádok (3D Univerzum)

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
Liberty City Triádok (3D Univerzum)
480px-Triads Logo-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Helyszínek: Chinatown, Callahan Point, Liberty City
Vezetők: 3 Hadúr (GTA III)
Ismeretlen Vezető (GTA LCS)
Típus: Bűnügyi Szervezet (GTA III)
Kínai utcai banda (GTA LCS)
Színek: Kék
Ellenségek: Leone Family
Diablos
Kapcsolatok: Szicíliai Maffia
Fegyverek: GTA III: Baseball Ütő, Pistol

GTA Advance: Baseball Ütő
GTA: LCS: Húsbárd, Pistol

Üzletek: Kábítószer-kereskedelem
Védelem
Frontok:
Mr. Wong's Laundrette
Turtle Head Fishing Co.
Belly-Up Fish & Seafood Processing Plant
Cheung Industries of Shanghai
Tagok: Lee Chong (elhunyt)
Hung Lo
The Wong Brothers
Mr. Wong

A Triads egy kínai/kelet-ázsiai banda, amely Portlandon, Liberty Cityben található. Bár a Liberty City Triads megjelenik, mint egy jelentéktelen utcai banda, ez nyilvánvaló, hogy elkezdenek a szervezett bűnözésbe belekapni; tartalmazó kierőszakolás, most különösen a Mr. Wong's Laundrette, ami a Leone Familyra nehezedő problémákat okozott, emellett a Colombian Cartelnek drogokat adnak el "Chunky" Lee Chongon keresztül. Szintén birtokolják a Turtle Head Fish Factoryt a Callahan Point területén, valamint a Raffles Fish Factoryt.

A GTA III-ban, ők Claude kezdeti ellenségei, amíg a Leone családnak dolgozik. Egy átfogó háború volt a Triads és a Leonék között, amiért a Triád megkísérelt elfoglalni a Chinatownban levő Leone üzleteket. A háború befejeződött, miután a Triad fővezérek közül hármat meggyilkoltak és a halgyárukat megsemmisítette egy Leone teherautó-bomba (ironikusan, a raktár a Leonékhoz tartozott, amíg a Triads felrobbantotta azt). A Triád súlyosan meggyengült, mivel a legerősebb eszközük elveszett.

A GTA Liberty City Storiesban a Triád ismeretlen vezetőjét valamint sok más tagját megölte Toni Cipriani, mivel az anyja elakart költözni Liberty Cityből, mert félt a Triádoktól. Miután a Sindacco Familyt kikergették Portlandről, a Triád nagy bajt jelentett a Leonéknak, ugyanis elkezdenek beköltözni Chinatownba, mivel a Szicíliai Maffia és Massimo Torini azt mondta nekik, hogy az övéke lesz. Később Torini elment beszélni a Triádokkal, Toni is követi őket, majd meglátták őt és megölte a triádokat. A Triád ezt később megtorolta azáltal, hogy felrobbantotta Salvatore Leone gyárát Callahan Pointban.

A GTA III-ban, a Triád tagok kék overallokat viselnek. Baseball ütőket vagy pisztolyokat használnak. A GTA Advance-ben kék tréningruhákat hordanak, és a Fish Vans helyett Mr. Wongsot vezetnek. A GTA Liberty City Storiesben fekete vagy kék alsónadrágot, kék tréningruhákat(a hátújukon a bandalógóval), és fekete napszemüveget viselnek. Húsbárdot és pisztolyt viselnek.

A kedvenc rádióállomásuk a MSX FM. A GTA Liberty City Storiesban pedig a Flashback FM.

Küldetések, amelyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA III

GTA Liberty City Stories

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Liberty_City_Triads_%283D_Universe%29

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki