Fandom

GTA wiki

Lester Crest

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Zvx3wvlh.png

Lester Crest egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy segítő karakterként jelenik meg a Grand Theft Auto V-ben, valamint a többjátékos módban, a Grand Theft Auto Onlineban.

Lester Michael De Santa, Trevor Phillips és Franklin egyik munkatársa és segít nekik a rablás tervezésében.

TörténelemSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

Lester egyike a számos küldetés adónak, aki a játékossal tud együttműködni a Grand Theft Auto Onlineban. Ő megtalálható a házában.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

Lestert ábrázolják, mint egy társadalmilag esetlen férfit, akinek láthatóan már tapasztalata volt a technológia és a számítástechnika terén. Ő túlsúlyos és fogyatékkal élő. Lester az egyik munkatársa Michaelnek , Trevornak , és a Franklinnek, és segít nekik a rablások megtervezésében.

Miután találkozott Franklinnel, Lester több gyilkossággal kapcsolatos küldetést ad.

Lester is segíti a három főszereplőt a játék végén, ha a játékos úgy dönt, hogy a "Deathwish" opciót választja, ő segít a triónak megölnie Steve Hainest, Devin Westont, Wei Chenget és Harold Josephet.

Érdekességek Szerkesztés

  • Lester egy rejtőzködős ember lehet, mivel a fényképe nincs fent a Lifeinvaderben és a mobil telefonban, biztos azért ilyen mert sokat tud az emberekről és a politikusoktól is, és az is lehet hogy őt figyelik az IAA-sek és az FIB-sek is.
  • Lester lehetséges hogy betegségben szenved, mivel bottal jár és tolószékkel is jár, csak ő nem említette meg hogy mi a baja, hogy mozgássérült lett valamiért.

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

GTA V

GTA Online

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki