Fandom

GTA wiki

Leonora Johnson

1 775pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Zvx3wvlh.png

Leonora Johnson egy kiemelkedő híresség volt a Grand Theft Auto V eseményei előtt.

HáttérSzerkesztés

Leonora Johnson 1952. augusztus 29-én született Közép-Nyugaton. Az apja, Harold csirkefarmer volt, az anyja pedig egy tejfarmon dolgozott. Tüdőproblémái voltak gyerekkorában dohányzás miatt, továbbá Leonora az iskolában sem volt kiemelkedő diák, de hamar fejlődött szellemileg, így magára vonta a többi diák és az iskola figyelmét.

Tizenöt évesen Leonora Johnson otthagyta az iskolát és stoppolt Los Santosig, hogy megszabaduljon a nagybátyjától. Leonorának eközben olyan tervei voltak, hogy színésznő vagy modell lesz. Miután pincérként dolgozott hónapokon keresztül, a természetes szépsége és gyermeki naivitása felhívta egy szórakoztatóipar figyelmét.

A korai 1970-es években Leonora Johnson egyre többször vállalt rendszeres munkákat, mint például modellkedett, televíziós reklámokban jelent meg és kisebb színészi szerepeket játszott el. 1973-ban szerepet kapott Solomon Richards egyik filmjében, a "Rum Runner"-ben, melyben egy prostituáltat, Berylt alakította.

1975-ben Peter Dreyfuss megkínozta őt: levágta mindkét kezét és lábát, majd lefejezte és többször megvágta az arcvonásait, sőt belemetszett a melleibe, s kivágott egy részt a combjából, melyre ráírta, hogy: "sonka", továbbá közösült is a holttesttel.

Dreyfuss-Estranhos-e-Doidos-GTA-V.jpg

Franklin Clinton felkeresi Peter Dreyfusst az otthonában.

Ezt követően az LSPD megtalálta a tetemét a Land Act Damnál, csakhogy a riporterek néhány órával a helyszínelés előtt eltaposták a bizonyítékokat, s ekképpen a rendőrség nem tudott rájönni, hogy ki ölte meg a színésznőt. Az LSPD nem sokkal később lezárta az ügyet.

Leonora halála után Peter Dreyfuss névtelenül kigúnyolta a családját, s évekig küldött nekik leveleket és ismeretlen telefonhívásokat, sőt a gyilkosság évfordulóján a meggyötört családnak elküldte Leonora medálját és a levágott ajkát is. Peter Dreyfuss kissé Johnson megszállottjává vált. Mi több ötven darabra tépett szét egy levelet, melyet az egyik barátjának, Davidnek küldött el 1975-ben, melyben bevallta tettét művészileg.

468px-GTA V.HD SCREENCAPS.PS3.932.jpg

Franklin Clinton szembesíti tettével Peter Dreyfusst.

Több év befejeztével, 2013-ban Michael De Santa, Trevor Philips és Franklin Clinton összegyűjtötte az ötven levelet, melyből világosan kiderült, hogy Dreyfuss volt az elkövető. Ezt megtudva Franklin meglátogatta Dreyfusst a házában, ahol megoldotta a rejtélyt, azáltal, hogy megkímélte vagy megölte őt.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Ha a játékos összegyűjti az ötven levelet, akkor elérhetővé válik számára egy küldetés, melyben megoldhatja a rejtélyt. S ezzel a cselekedettel elnyeri a "A Mystery, Solved" c. achievementet/trophy-t.
  • Ha többet akarsz tudni a rejtélyről, akkor látogass el a játékbeli www.whokilledLeonoraJohnson.com honlapra.

ApróságokSzerkesztés

  • Leonora Johnson meggyilkolása hasonlóságot mutat a Fekete Dália megöléséhez.
  • Leonora Johnson története megjelenik a The Underbelly Of Paradise egyik epizódjában.
  • Leonora Johnson megöléséből néhány részlet utalás lehet Kay Amin halálához, akit a férje, Uganda egykori elnöke, Idi Amin gyilkolt meg. Leonora sérülései rendkívül hasonlítottak Kay Aminéra.

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki