Fandom

GTA wiki

Leon McAffrey

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Leon McAffrey egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto III-ban egy kisebb karakter és a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban az egyik főszereplő. McAffrey egy korrupt rendőr, aki Salvatore Leonenak dolgozik, a Leone  Family vezetőjének és Toni Ciprianinak, aki a Leone Family egyik embere.

A Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban a hangját Ron Orbach adta. A Grand Theft Auto III-ban nem beszél, így  a hangja ismeretlen.

ÉleteSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Leon McAffrey született és nevelkedett Liberty Cityben, egy bizonyos ponton az életében csatlakozott a Liberty City rendőrkapitányság-hoz, később egy korrupt rendőr lett és kapcsolatba került Salvatore Leoneval, aki a Leone Family vezetője volt.

1998Szerkesztés

1998-ban segítségül hívta Toni Ciprianit, hogy megöljenek sok Sindacco Family tagot Torrington környékén, Forelliket csalogatott az Uptwon Yardieshez, később megölt húsz Forelli Family tagot a Belleville Parkban egy katanával. Majd segített az Uptown Yardies bandának megszereznie Newportot, a Sindacco Familytól. Ezután elpusztított kettő Forelli furgont, amely fegyvereket szállított.

Később miután Toni Cipriani teljesítette McAffrey küldetéseit és Salvatore Leone börtönbe került, McAffrey és a Leone Family között a kapcsolat megszűnt.

2001Szerkesztés

McAffrey továbbra is az LCDP-nél dolgozik és Ray Machowski egyik társa volt, aki szintén korrupt. McAffrey beárulta Machowskit, mert a Yakuzának dolgozott. Ezért Ray Machowski utasítja Claudet, hogy ölje meg McAffreyt. Eleinte úgy tűnik, hogy Claude megölte őt, de később kiderült hogy túlélte és a kórházba szállították. Azonban Ray utasítja ismét Claudet hogy ölje meg McAffreyt, ezúttal sikeresen megölte őt.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA III

GTA Liberty City Stories

ApróságokSzerkesztés

  • A GTA III-ban lévő modellje hasonló néhány gyalogoséhoz, akik a Szent Márk és a Kínai-Negyed környékén sétálnak.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Leon_McAffrey

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki