Fandom

GTA wiki

Leo Teal

1 779pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Lw9k48wj.png

Leo Teal egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: Vice Cityben. Teal az egyik lakója Vice Citynek és séfként valamint egy bérgyilkosként dolgozik Mr. Blacknak és a Cubansnak. Leo Teal szinkronhangja ismeretlen.

Karaktertörténelem Szerkesztés

Valami pontnál fogva 1986-ot megelőzően Teal elkezdett séfként dolgozni Ocean Beachben, Vice Cityben és Mr. Blacknek egy bérgyilkosként. A Vice City Police Department helyesen gyanítja azt, hogy neki Blackhez kapcsolatai vannak és bérgyilkosként dolgozik miközben szintén azt hiszi róla, hogy érintett a narkotikumokban, kereskedj, de legyél képtelen, hogy megcsapold a telefonját amiatt, hogy Teal kommunikációs szakértő legyen. Teal rendőrségi fájlja leírja a személyes életét, ahogy nagyon bonyolult és neki köze van a kétes gyakorlatokhoz' Moweeshaval, olyan jól, mint a belsőépítész és étterem tulajdonos Eugene.

Őt megöli Tommy Vercetti, a főszereplő egy sikátorban Ocean Beachben, amiért a drogalku során lesből rátámadták a Forelli Familyre és a Vance crime familyra. Vercetti később Tealként pózol és Mr. Blacknek bérgyilkosként dolgozik miközben sok embert öl meg. A Sharks tolvaj a The Chase c. küldetésben szintén hívja Vercettit Teal mobiltelefonján hogy azt mondja, hogy Ricardo Diaz gyógyszerekért volt egy vevő, esetleg meglehet, hogy Teal érintett volt a támadás során, lehet ő volt az egyik bérgyilkos.

Tommy kapcsolata a kubaiakkal szintén kezdődött, amikor megkapott egy hívást tőlük Leo telefonján és tájékoztatta őket, hogy megölte Leót és lopta a telefont. Ez lenyűgözte azt a személyt, aki beszélt vele, és őt megkérték, hogy látogassa meg a kávéházat Little Havanaban és beszéljen Umberto Robinaval.

VCPD Bűnügyi NyilvántartásSzerkesztés

  • Lehetséges kapcsolat Mr. Blackkel.
  • Nagyon bonyolult személyes élet.
  • Éttermi üzletben dolgozik.
  • Kommunikációs szakértő.
  • Nem volt képes, hogy feltegyen egy munkacsapot a telefonjaira.
  • Bérgyilkosként dolgozik Vice Cityben.
  • Lehetséges belekeveredés a narkotikumok kereskedelmébe.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Leo_Teal

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki