Fandom

GTA wiki

Law (TV)

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Law egy televíziós sorozat a Grand Theft Auto: San Andreasban és valószínűleg az Esküdt ellenségek (Law and Order) paródiája. Csütörtökönként sugározza a Weazel csatorna, a játékos számára nem látható.

A reklámok szövegkönyveSzerkesztés

Law (AO-440) Szerkesztés

Law #1

Bemondó: Néha a törvény önmagában nem elég.

Ügyvéd 1: Iktattad a McPherson ügy idézését?

Ügyvéd 2: Áh, nem volt sürgős. Egy AO-440-est iktattam.

Ügyvéd 1: AO-440?!?

Ügyvéd 2: Tudom, tudom. Aztán bevásárolni mentünk ezekkel a léhűtőkkel...

Ügyvéd 3: Van valakinél egy tűzőgép? Van egy csomó nyomtatványom és nagy itt a huzat!

Bemondó: Law. Mert a papírmunka drámai. Kapd el a Weazelen, mielőtt ez kap el téged!

Law (Megváltozott) Szerkesztés

Law #2

Bemondó: Egy új, energikus show a Weazelen, Ahol a törvény a dráma, és a dráma a törvény.

: Mi a fenének mentél jogi iskolába?

Férfi: Nem változtam! Mindig is nagyon versenyképes és felületes voltam! Van egy fogyatékos fivérem és úgy teszek, mintha nem létezne! Csak azért vettelek el, mert jók a didkóid!

Bemondó: Law. Kapd el a Weazelen, mielőtt ez kap el téged!

Law (Kemény munka) Szerkesztés

Law #3

Bemondó: A valós kitalált dráma a törvény mögötti emberek életéről, ami megríkatta Amerikát.

Ügyvéd 1: Ez a sok IF-75 olyan, mint egy kazal! És már három hónappal elmaradtunk az UCC függelék beadásával, miután először vesztettük el a nyolcadik körzeti papírmunkát! Francba! Ki kéne már vernem..

Bemondó: Law. Keményen játszanak. És keményen dolgoznak. NAGYON keményen. Kapd el a Weazelen, mielőtt ez kap el téged!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki