Fandom

GTA wiki

Lance Vance

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap84 Share

„Itt az ideje Lance Vance Dancenek!”
Lance Vance.

Lance Vance egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki úgy tűnik mint egy központi figura és a második ellenfél a Grand Theft Auto: Vice City-ben, egy fontos karakter a Grand Theft Auto: Vice City Stories-ban.

Lance egy drogdíler, aki egy kokain kereskedelemben dolgozik, az öregebbik testvérével, Victor Vance-szel (a főhős a Grand Theft Auto Vice City Stories-ban). Lance vezeti a helikoptert, amíg Vic a dílerekkel beszélget.

Lance hangját Philip Michael Thomas adja, aki Ricardo Tubbs-t játszotta az 1980-as évek beli sorozatban, a Miami Vice-ban.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai ÉleteSzerkesztés

Lance Vance egy fehér anyától született, és az apja vándorolt ki a Dominikai Köztársaságban és Vice Citybe költözött.

Ő és két testvére, Pete és Victor, szegénységben nőttek fel, míg Vice Citybe költöztek. Miután az anyja kábítószer függő volt, a nagynénje Aunt Enid neveli fel őt és testvéreit. Említi őt mint egy anyai alak. Lance-t gyakran piszkálták a nevéről az iskolában, melyre általában mindig érzékenyen reagál (amikor Ricardo Diaz-zal dolgozik, fekszik és azt mondja, hogy a neve Quentin). A Phnom Penh '86 küldetés alatt , Tommy Vercetti tréfásan nevet Lance-en miközben ingerli "Vance-t? A neved Lance Vance?!" akkor "Lance Vance. Szegény fattyú." Vic szerint kapta őket rúgott a Boy Scoutsből az ifjúságában. Vic mindig kezelte Lance-t mint egy kisgyerek és Lance bevinné mindkettőt a bajba.

A GTA Vice City Stories EseményeiSzerkesztés

Csatlakozás Victorhoz

150px-LanceVance-GTAVCS.jpg

Lance első megjelenése a GTA VCS-ben

A Grand Theft Auto: Vice City Stories, ami két évvel a GTA Vice City eseményei előtt játszódik, Lance-t először Vic említi (amikor az őrmesterével beszélget a családjáról).

Lance megérkezik a városba és lassan elkezd gyógyszerekkel foglalkozni, amibe Vicet is belevonja, miközben kereskedik. Bryan Forbessal dolgoznak, mielőtt felfedezik, hogy egy beépített VCPD rendőr, ezért túszul ejtik őt. Forbes gyakran megkísérelt szökést és megpróbálta becsapni a testvéreket, miközben ráadásul egy homoszexuális bárba csalta őket, a White Stallionz banda tagjai közé, (ironikusan meg akarják őket erőszakolni és megtámadták őket, de megmenekültek).

Munka a Mendez KartellelSzerkesztés

Lance akkor azt javasolja, hogy lopjanak el egy nagyobb drog szállítmányt Jerry Martineztől. Miután Vic hívja Jerryt hogy kigúnyolja őt, Jerry felfedi, hogy szövetségesben állt a Mendez Testvérekkel, ők ketten a legerősebb kábítószer urak a városban, akik később alkalmazták őt és Victort.

Lance szintén kokain függővé válik, ahogy a szokásukat teszi Vic barátnőjével, Louise Cassidy-Williamssel, akit mindkettő elrejt, Vicből. Lance gyakran fogta a függő anyjukra vagy egy motorosbandára a hiányzó gyógyszereket. Vic egy üggyel vádolja őket és rá jön, melyik azt válaszolják, hogy csak barátokként válnak magasak és ítélőnek nevezik őt (egy olyan kritika, amit Vic gyakran kap meg).

Utolsó mozdulatSzerkesztés

Mikor Louise-t elrabolják és végül megölik őt a Mendez testvérek (akik röviden békét kötöttek azelőtt, hogy egy másodika háborút kezdtek volna), Lance kicsi érzéseket mutat a családja iránt és vigasztalja Vicet. A Mendez háborúval bonyolulttá válik, miután az autóját megsemmisítik. A játék végén Lance megérkezik a Mendez Épületbe, hogy segítsen Victornak, de annyira későn érkezik meg, hogy már a lövöldözésnek vége van.

A GTA Vice City EseményeiSzerkesztés

A Kábítószer Üzlet Lance és Victor egy üzletet bonyolít le a Forelli Family tagjaival két évvel később. Az üzlet során néhány bérgyilkos megöli a testvérét és megszakítja az üzletet, így kénytelen elmenekülni.

Barátkozás Tommy Vercettivel és bosszú Diaz ellenSzerkesztés

Lance beszél Tommy Vercettivel, a Forelli Family túlélő gengszterével, amikor megöli Leo Tealt (szakács/bérgyilkos), aki tudott valamit az alkuról, de Tommy halálra verte őt. Később Tommy és Lance megegyeznek hogy együtt dolgoznak és bosszút állnak, aki tönkretette az üzletet.

„Ezt a testvéremért.”
Lance mondja Diaznak

Lance kideríti, hogy a főnöke Ricardo Diaz a felelős az üzlet kurdarcáért, ezért Diaz megakarja öletni őt egy roncstelepen az embereivel és kínozzák őt. Az utolsó pillanatban Tommy megmenti őt és később bosszút állnak rajta, mert két M4-es fegyverrel betörnek Diaz birtokára, majd megölik az embereit és Diazt is, ezzel pedig a bandáját feloszlatják.

Árulása és halálaSzerkesztés

„Sajnálom Tommy, ez itt Vice City, ez üzlet.”
Lance mondja Tommynak

A játék végén a Forelli Family és annak vezetője Sonny Forelli megérkezik a városba és Tommy kastélyába mentek, ahol követelik a pénzt. Tommy hamis pénzzel átakarja verni őt, de ekkor Lance elárulja Tommyt, és később megöli Sonnyval együtt, valamint sok Forelli gengszterrel együtt a Vercetti kastélyban.

HagyatékSzerkesztés

„Ez az utolsó tánc Lance Vance-nek! Azt mondtam neked, hogy nekem azonban elég volt az iskolában!”
Lance mondja Tommynak

A GTA San Andreasban, Zero, Zero RC boltjában lehet látni a pénztárnál Tommy és Lance figurákat.

VCPD Bűnügyi Nyilvántartás  Szerkesztés

  • Nemrég érkezett meg a városban a testvérével.
  • Sokat vár el kérdésektől.
  • Edzett helikopterpilóta.
  • Hitt hogy benne legyen, a narkotikumok kereskedelmében.
  • Hallott szájaló sok night clubban.
  • Hitt hogy agresszív vagy szűkölködő legyen, mikor iszik. Esetleg érzelmileg bizonytalan.

Apróságok Szerkesztés

  • Lance a második főellenség, aki a legtöbb küldetést adja a főszereplőnek.
  • Lance egy kék Stalliont birtokol a Rub Out küldetésben, ezt többé soha nem lehet látni.
  • Lance kedvenc rádióállomása a Fever 105.
  • Lance az alábbi küldetésekben a főnök: Shakedown, Bar Brawl, Cop Land.
  • Lance egyike annak a két karakternek, akik a végső küldetésben jelennek meg, kettő GTA játékban, a másik pedig Ken Rosenberg.
  • Lance egyike a két főellenségnek, aki szemüveget visel, a másik Dimitri Rascalov, de csak a From Zero To Hero küldetésig.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA Vice City

GTA Vice City Stories

Elkövetett Gyilkosságok Szerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Lance_Vance

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki