Fandom

GTA wiki

Lacy Jonas

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Zvx3wvlh.png

„Én nem csináltam semmit! Csak híres vagyok.”
Lacy Jonas[src]

Lacy Jonas egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb szereplő a Grand Theft Auto V-ben. Ő egy híresség, aki az évszázad hangjának hívja magát.

GTA V eseményeiSzerkesztés

Elballagunk egy tetoválószalon mellett, (ahova akár be is mehetünk, ha úgy kívánjuk) mikor Michael észrevesz egy busz mögött bujkáló nőt, közel a sikátorhoz. A nőt Lacy Jonas-nak hívják, a sztár aki az évszázad hangjának hívja magát. (És ez csak egy a számos dinamikus küldetés közül, ami feltűnhet a térképünkön míg sétálgatunk a környéken.) De vajon mit keres itt, miért van a sikátorban? Egy paparazzi kiszúrta a kocsiját (aminek a neve nevetségesen csak annyi, hogy Benefactor Surano), majd Michael lazán és kényelmesen odasétál a kocsijához, kioktatja a fotóst, majd odagurul hogy felszedje Lacy-t.

A tag persze nem adja fel ilyen könnyen, amint Michael sebesen elindul a sportkocsijával, elkezdik őket üldözni egy furgonnal. Lacy mérgelődik saját magában, hogy miért kellett őt lefényképezni, mert hogy milyen kövér is ő (persze nem az). Mikor Michael megkérdezi, hogy mégis mit csinált, vagy mivel keltette fel ennyire a figyelmet, arra a csaj ezt feleli: “Én nem csináltam semmit! Csak híres vagyok.” Michael közben lerázza az üldözőket és együtt elhajtanak a biztonságos vinewoodi lakóövezetbe.
GameInformer

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki