Fandom

GTA wiki

Kubaiak

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
Kubaiak
299px-Cuban gang 28GTAVC29-1-.jpg
Játékok: Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Helyszínek: Little Havana, Vice City
Vezetők: Umberto Robina
Típus: Utcai banda
Színek: Ismeretlen
Ellenségek: Haitians
Cholos
Sharks
Patrol Invest Group
Kapcsolatok: Vance Crime Family
Vercetti Maffia
Fegyverek: Pisztoly
Katana
Tec9
Ruger
Üzletek: Kokain-kereskedelem
Café Robina
Tagok: Umberto Robina
Alberto Robina
Rico
Pepe
Hilberto
Carlos
Fernandez
Juan
Ronaldo
Joaquin Noff

A kubaiak, más néven Los Cabrones, egy kubai utcai banda a Grand Theft Auto: Vice City és a Grand Theft Auto: Vice City Stories során. Mindkét játékban Umberto Robina vezeti őket, és a székhelyük Little Havanna, Vice City. A Kubaiakat tartják egy kiemelkedő bandának, a szárazföld déli végén, figyelembe véve, hogy legyőzték a Cholost.

1984 Szerkesztés

Cubans-GTAVCS-members-1-.png

A Cubans tagjai a Grand Theft Auto: Vice City Stories során

1984-ben a kubaiak, vagy más néven a Los Cabrones, ellentétben állnak a Cholos mexikói bandával, amely irányítja Little Havannát. Umberto Robina alkalmazza Vic Vancet, hogy segítsen neki a Cholos elleni küzdelemben. Umberto Robina megkérte Victort, bizonyítson neki és bandájának, hogy érdemesre lesz a harcra, ezért részt vesz egy versenyen, amiben el kell mennie Downtownba, hogy megszerezzen egy csomagot, amit Hilberto, Carlos Fernandez, Ronaldo és más kubai gengszter is megakart szerezni.

Vic majd elkezd dolgozni a kubaiaknak, amely magában foglalja számos Cholos gengszter meggyilkolását, akik pusztítást okoztak Little Havanna területén, és felvette Alberto Robinát a Hyman Memorial Stadiumnál, hogy elkerülje az esetleges elrablását vagy meggyilkolását. A kubaiak megnyerjük a háborút a Cholos bandával szemben, miután ellopták a fegyvereiket és elpusztították a raktárukat.

1986Szerkesztés

1986-ban, a kubaiak találták magukat egy háborúban a Haitians bandával. Umberto Robina kapcsolatba került, majd munkát ajánlott Tommy Vercettinek, hogy segítse őt a haiti banda elleni háborúban. A hajó kihívás befejezése után Ricoval együtt, Tommy bekapcsolódik a haiti elleni háborúba. Ezt követően, Tommy Vercetti segít ellopni egy kocsit tele drogokkal, megölt több haiti gengsztert és ellopott 2 aktatáskát, majd felrobbantja a haiti droggyárat.

Tommy Vercetti azonban még dolgozik Auntie Pouletnek, a haiti vezetőjének. Auntie Poulet gyógyszerek ad Tommynak és összegyűjt vele három aktatáskát, felrobbantja a kubaiak három hajóját egy távirányítású repülőgéppel, és megöli a különböző kubai bandatagokat a kubai és haiti harc során. Auntie Poulet végül is azt mondja neki, hogy ő neki már nincs szüksége Tommynak a szolgáltatásaira.

Tommy végül visszatér dolgozni a kubaiaknak, és segít nekik elpusztítani a haiti droggyárat Little Haitiban. A kubai és a haiti háború eredménye ismeretlen. Umberto Robina és a kubai banda Tommyt egy egyenrangú kubainak tekintik és még Umberto egyszer mondta is neki ezt: "Tommy te egy igazi kubai vagy!"

A Kubai banda ruházata fehér ujjatlan ingből, piros kendőből és farmerből, vagy egy kalapból, világos sárga ingből és fekete nadrágból áll. A fegyverül egy 9mm-es pisztoly.

Küldetések, melyekben szerepelnekSzerkesztés

GTA Vice City Stories

GTA Vice City

Apróságok Szerkesztés

  • A kubai banda az egyetlen banda a GTA VC-ben és GTA VCS-ben, amely nem ellenséges a játékossal szemben.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Cubans

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki