Fandom

GTA wiki

Kubai-Mexikói háború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Havana good time-1-.jpg

Vic megvédi a kubaiakat a Havana Good Time közben.

A Kubai-Mexikói háború a Grand Theft Auto: Vice City Stories során kezdődött el. A háború a Kubaiak és a Cholos között zajlott. A harc lényegében akkor kezdődött meg, miután a Kubaiak letelepedtek Little Havannába 1984-ben. Ez feldühítette a Cholost, emiatt a két banda között elkezdődik a konfliktus Little Havanna irányításáért.

LeírásSzerkesztés

Pelotas5-1-.png

Vic és a kubaiak harcolnak a Cholos ellen.

Mikor Victor Vance találkozik a kubaiak főnökével, Umberto Robinával, a háború már javában folyik. A mexikóiak többször megpróbálnak keresztbe tenni a kubai bandának. Elkezdenek garázdálkodni Little Havannában, mellyel sok kubai gengsztert megölnek. Szerencsére Umberto megkérte Victort, hogy ő és két embere végezzen a garázdálkodó mexikóiakkal.

Ezt követően a Cholos elhatározza, hogy végeznek Umberto öreg, szívbajos apjával. Victornak hála ez nem valósult meg, mivel elment érte a Hyman Memorial stadionba, ahonnan elvitte őt a kávézójába, így a Cholos terve ismét meghiúsult.

VégkifejletSzerkesztés

Havanna Good Time.png

Victor és a kubaiak bejutnak a Cholo raktárba.

A Papi Don't Screech eseményei után, Umberto dühös, mert a Cholos gyilkosságot kísérelt meg. A Havana Good Time c. misszióban Umberto azt tervezi, hogy kirabolja a Cholo fegyver raktárát.

Vic harc árán utat tör a raktárba, ahol elkezdik pakolni a fegyvereket, miközben védi a kubaiakat és a két furgont. Miután elpakolták a fegyvereket, Vic robbanószert rakott a Cholos Pinatájába. Ez később felrobban, megölve ezzel sok Cholost. Emiatt Little Haiti egy kis ideig bandamentes övezetté válik (habár néha lehet még látni tagokat az utcákon). Ezzel a kubaiak megnyerték a háborút, és a mexikóiak 1986-ra megszűnnek létezni.

GTA Vice CitySzerkesztés

Valamikor 1984 és 1986 között, a Haiti banda átveszi Little Haiti irányítását. Ez végül egy másik bandaháborúhoz vezet. Később Tommy Vercetti felhergeli a két bandát, mert megölte a haiti banda egyik magas rangú tagját, emiatt egy háború kezdődik meg a két utcai banda területén.

Küldetések, melyekben a háború zajlikSzerkesztés

GTA Vice City Stories

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki