Fandom

GTA wiki

Kolumbia Kartell

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
Kolumbiai Kartell
512px-Colombian Cartel-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Helyszínek: Fort Staunton, Staunton Island
Cedar Grove, Shoreside Vale
Francis International Airport, Shoreside Vale
Pike Creek, Shoreside Vale
Cochrane Gát, Shoreside Vale
Vezetők: Miguel (1998)
Cisco (2001)
Ismeretlen Cartell hadnagy (Cisco halálát követően 2000-ben)
Catalina és Miguel (2001)
Típus: Drog kartell (GTA III)
Utcai banda (GTA Advance & GTA LCS)
Színek: Kék és piros
Ellenségek: Yakuza
Leone Family
Donald Love
Kapcsolatok: Yardies
Liberty City Triads
King Courtney
Donald Love (korábban)
Avery Carrington
Curly Bob
Fegyverek: Pistol
Micro Uzi
Micro SMG
M4
MP5
AK-47
M16
Pump Action Shotgun
Lángszóró
Molotov Koktél
Rakétavető
Üzletek: Kábítószer-kereskedelem
Rablás
Tagok: Catalina (elhunyt)
Miguel (elhunyt)
Cisco (elhunyt)
Claude (korábban)
Juan Kerr

A Kolumbiai Kartell (más néven a "kartell" a Grand Theft Auto Advanceben és a kolumbiaiak a GTA LCS-ben) egy kiemelkedő latin/dél-amerikai kábítószer szindikátus Liberty Cityben, a fő ellenséges csoport a Grand Theft Auto III-ban, és kisebb ellenségek a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban, a Yakuza és Diablos mellett.

Leírás Szerkesztés

GTA III és GTA liberty City Stories Szerkesztés

A kolumbiai kartell kivételesen jól felfegyverzett, és vezeti Catalina és Miguel, és elkezdték a SPANK termelését és értékesítését Liberty Cityben. A Liberty City rendőrség azt javasolja, hogy a kolumbiai kartel egy elülső részként használhatja a helyi repülőteret és egy kikötőt, amelyen becsempészheti a SPANK szállítmányokat Liberty Citybe, bár nekik még alaposan bizonyítaniuk kell ezt. A Grand Theft Auto: Liberty City Stories-ban, a Rise FM DJ-je, Boy Sanchez megemlíti, hogy kipróbált egy új drogot az utcán a "SPANK-ot". Ez azt jelenti, hogy a SPANK már 1998-ban jelen van a városban. Miguel vezette a kartellt ebben az időszakban, de nem lehet tudni, hogy Catalina mikor csatlakozott a kartellhez, de látható Claude-val és a kartell tagjaival a bankrablás elején a GTA III-ban. Catalina lelőtte a barátját Claudet, és elvitte a pénzt és kirabolta a bankot. Claude viszálya a Triádok után, szembenéz a kolumbiai kartellel és egy új ellenségre talál ezúttal.

Miguelt később kapcsolatba hozzák, Kenji Kasen Yakuza vezető meggyilkolása miatt, bár neki ehhez semmi köze nem volt (Donald Love ingatlanmogul megparancsolta Claude-nak, hogy csináljon egy bandaháborút a kartell és Yakuza között, hogy lecsökkentse az ingatlan árakat). Őt később Kenji nővére, Asuka elkapja és fogva tartja a Fort Stauntonben lévő épülő felhőkarcolóban és kínozzák megszakítás nélküli, amíg meg nem öli őt Catalina, ekkor elrabolja Mariát és megöli Asukát. Catalina később a Cartell főnöke lesz. Miután megpróbált elszökni egy helikopterrel, a helikopterét bosszúként lelövi Claude mert elárulja őt, és megpróbálja megölni őt.

A Cartel kapcsolatban áll a Panlantic Építőipari Vállalat-al, aki építkezéseket folytat Fort Staunton területén. A GTA Liberty City Stoiesban a kartell védte Avery Carringtont, aki a Panlantic-nál dolgozott, de később Toni Cipriani megöli őt és ellopja a terveket. Ezután Love tárgyalásokat folytatott a Fort Staunton területén végzett építkezések terén ami nem sikerült és ezért később Toni felrobbantja a területet. A GTA III-ban a Fort Staunton építkezés a Kartell területe, de nemsokára ezt elfoglalja a Yakuza és egy végtelen ideig tartó bandaháború tör ki.

Catalina halála miatt, a banda sok befolyást vesztett a városban és ismeretlen ki lesz a vezetője.

A kartell tagjai viselnek hawaii inget, harci nadrágot, mexikói kalapokat és csizmákat a GTA III-ban. A GTA Liberty City Stories-ban, a tagjai viselnek piros vagy kék inget, barna mellényt, nadrágot és ékszereket. A kedvenc rádióállomások a Flashback FM és a Rise FM.

Küldetések, melyekben szerepelSzerkesztés

GTA III

GTA Advance

GTA Liberty City Stories

ApróságokSzerkesztés

  • A kartell szembehelyezkedik Claudeval a játék elejétől.
  • A kartell tagjai megtalálhatóak a Cochrane Gát-nál, de csak az The Exchange küldetés alatt.
  • A GTA III-ban, a kartell párbeszéd hasonló a kubaihoz.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Colombian_Cartel

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki