Fandom

GTA wiki

Kenji Kasen

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Adb4lokc.png

Kenji Kasen (japánul: 加瀬健治, Kasen Kenji) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki főszereplőként jelenik meg a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben). Ő Asuka és Kazuki Kasen testvére, és a Yakuza egyik vezetője a nővére, Asuka mellett. Ő Toshiko Kasen sógora, Kanbu lehetséges rokona és lehetséges, hogy ő Yuka apja. Az ő hangját Les J.N. Mau adja, aki szintén szerepelt televíziós show-kban, mint például a Law & Orderben.

ÉletrajzSzerkesztés

Az élete 2001-igSzerkesztés

Kenji Kasen született és nevelkedett Liberty Cityben az idősebb testvérei Asuka és Kazuki, csatlakoztak a Yakuzához.

2001Szerkesztés

2001-ben Kenji megnyitotta a kaszinóját, Torringtonban, ugyanazon a helyen, ahol a testvérének, Kazukinak a kaszinója volt. Kenji csatlakozott a nővérével együtt a Yakuzák vezetéséhez és elkezdte alkalmazni Claudét a nővérének a tanácsára. Ő megbízta Claudét, hogy bizonyítsa be, hogy hűséges a Yakuzákhoz vagyis szabadítsa ki a börtönből Kanbut.

Kenjit, lenyűgözte Claude képessége, ő összegyűjtött neki három sportautót és elhelyezte őket egy garázsba, majd megzavart egy üzletet a Colombian Cartel és a Felsővárosi Yardiék között, majd összegyűjtötte az aktatáskákban található védelmi pénzt, és megölt sok Felsővárosi Yardie tagot, akik eladták a SPANK nevű kábítószert.

Claude később elkezdett dolgozni a médiamogulnál Donald Lovenál, aki őt megbízta, hogy ölje meg Kenjit, miközben eljátssza, hogy a Colombian Cartel tagja, Claude egy Cartel Cirkálóval elütötte Kenjit, annak érdekében, hogy leszorítása az ingatlanárakat.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA III

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Kenji_Kasen

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki