Fandom

GTA wiki

Kendl Johnson

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

Kendl Johnson egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, fontos szereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban, mint a játékos (Carl Johnson) húga. Emellett Cesar Vialpando barátnője.

LeírásSzerkesztés

Kendl Carl Johnson és Sweet húga, valamint Cesar Vialpando barátnője, illetve Brian Johnson nővére. Egyaránt tartozik a Grove Street Families és a Varrios Los Aztecashoz. Miután Ryder és Big Smoke elárulták CJ-t, Cesar elviszi Kendlt Los Santosból, és biztonságba helyezi. Később Cesar megkéri Kendl kezét, de a válasz már nem derül ki a történet során.

Kendl rendkívül intelligens és megfontolt. Testvéreivel ellentétben, ő nem a bűn útján jár. Ő az ész a családban, és ő segít CJ-nek beindítani a vállalkozását. Makacs, kreatív és vezéregyéniség. Próbálja tolerálni CJ vitáit. Erre jó példa, a Zeroing In c. misszió, amelyben Kendl mérgelődik, mivel senki sem végzi a teendőit a vállalkozásukban, hanem pókereznek.

Eddig két rokonáról tudjuk, hogy elhunyt, az anyjáról és a öccséről.

A hangját Yo-Yo adja.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA San Andreas

ApróságokSzerkesztés

  • Kendl a "High Stakes, Low Rider" c. küldetésben, a béta modelljében jelenik meg.
  • Kendl béta modellje egy fekete #81 futball mezt visel, amelynek "barna" a hátoldal. Emellett, kék nadrágot és fehér cipőt is hord. A modell még mindig megtalálható a játékban gyalogos modellként.
  • A Deconstruction az egyetlen küldetés, amelyben Kendl a munkaadó.
  • King In Exile az eggyetlen küldetés ahol Kendl Carlt "CJ"-nek szólítja
  • Kendl csak videókban szerepel, azaz nyitójeleneteken kívül nem lehet vele találkozni.
  • Ha veszítünk a "High Stakes, Low Rider" c. küldetésben, Kendl felhív bennünket, és kijelenti, hogy bénák voltunk.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Kendl_Johnson

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki