Fandom

GTA wiki

Kazuki Kasen

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Kazuki Kasen (Japánul: 加瀬一樹, K Kazuki Kasen) egy szereplő a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik a Liberty City Storiesban. Ő egy kisebb ellenség a játékban és a Yakuza banda vezetője 1998-ban. Emellett, Kenji és Asuka Kasen bátyja, Toshiko Kasen férje, Kanbu lehetséges rokona és Yuka apja vagy esetleg a nagybátyja.

HáttérSzerkesztés

Kazuki Kasen született és nevelkedett Liberty Cityben két testvérével együtt. Valamikor megismerkedett és feleségül vette Toshiko Kasent, akitől született egy lánya: Yuka (feltételezés). Kazuki a Yakuza vezetője lett és a bandája egyre erősebbé vált a városban. Működtetett egy Big Shot Kaszinót Torrington kerületében, Staunton-szigeten. Kazuki elhanyagolta a feleségét, Toshikot, így Toshiko elhatározta, hogy tönkreteszi az életét, ezért felbérelte Toni Ciprianit, aki ellopott tőle egy motorcsónakot, és elpusztított három pénzszállító furgont. Toni Cipriani a kaszinó tetején egy szamurájkarddal megölte Kazukit, Toshiko parancsára. A felesége nem sokkal halála után öngyilkos lett.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA Liberty City Stories

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Kazuki_Kasen

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki