Wikia

GTA wiki

Kaufman Cabs

Vitalap0
1 449pages on
this wiki
Üzlet
Kaufman Cabs
KaufmanCabs-GTAVC-exterior.jpg
Típusa: Taxi vállalat
Vezetője: Tommy Vercetti
Megjelenik: Grand Theft Auto: Vice City
Helyszínek: Little Haiti, Vice City
KaufmanCabs-GTAVC-logo.png

A Kaufman Cabs egy taxi vállalat Little Haitiben a Grand Theft Auto: Vice Cityben. 1986-ban Tommy Vercetti veszi meg $40,000-ért.

A vállalat egy flotta Kaufman Cab taxit üzemeltet, régi dolgozói Delores (diszpécser) és Ted (taxisofőr). A Kaufman Cabs fő riválisa a Vice City Cabs, akik egy nagyobb vállalat. A telek három küldetésének elvégzése után a birtok napi $5000-et termel.

A Vice City Storiesban a Kaufman Cabs épülete le van zárva, kívül nincs semmi felirat.

Ismert dolgozókSzerkesztés

  • Tommy Vercetti - tulajdonos
  • Delores - korábbi tulajdonos, diszpécser
    KaufmanCabs-GTAVC-interior.jpg

    Kaufman Cabs beltér

  • Ted - taxisofőr

RiválisokSzerkesztés

KüldetésekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A taxiállomás elrendezése hasonlít a Sunshine Cab Companyre az 1978-as Taxi TV sorozatból.
  • A Kaufman név utalás Andy Kaufmanra, aki a 70-es évekbeli Taxi sorozatban szerepelt és 1984-ben halt meg.
  • A Kaufman Cabs megvásárlásának videója alatt a "Working for the Weekend" című szám hallható. Ez a szám a V-Rockon is hallható.
  • Több videójáték is van a taxiállomáson, köztük a Pogo the Monkey, de nem lehet játszani vele.
  • Van egy naptár az épületben, de azon egy rivális (VC Cabs) taxi látható. Ugyanez a naptár látható Phil mobil otthonában.
  • Van egy Kaufman nevű szereplő a Rockstar Games egy másik játékában, a Max Payne 2: The Fall of Max Payneben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki